|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Har funderat länge på att bygga dubbla utblås på min w8 kärra o nu är det i princip klart,de blev hur bra som helst!!!!!!!! Ja va på bilsalongen i skövde o visa upp bilen på deras verkstad igår o dom va helt lyriska över rördragning o upphängning o för o inte tala om ljudet!!!!! KANON Jag skulle tro att det funkar lika bra o bygga till sexorna också! Bilder kommer inom kort!! saund of music w8 | |
| jag är intereserad att se bilder för jag vill bygga dubbla utblås på min e39 | |
|
De kommer!!!! Jag vet ju inte va det blir för toner i en sexa men i w8an blev det hur gött som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! saund of music w8 |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Jag skulle vilja se en E34 med det ;) Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
Jag skulle oxå vilja se en E34 med det, men frågan hur mycket kommer det att på kosta? mvh, Mando |
|
|
Kollade med ferrita, dom skulle ha runt 20.000:- för att bygga dubbla 3" från kat. Men har ju alltid varit snuskigt dyra (för ingenting). Wanna know how it feels to Die? Touch my car, and you WILL find out! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.