|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Några bra tips vad man skall använda för medel ovanpå instrumentbräda och liknande delar för att hålla dem rena och fräscha? / Dredd | |
| Prova med vinylpolish, det finns massor av märken. Personligen använder jag "turtles" spray, den fungerar bra och det blir inte FÖR blankt. | |
porta |
Autosmarts brisklow foam eller grovrengöring gärna med t.ex. citrusdoft+vatten+microfiberduk |
|
en hink med varmt vatten och några droppar diskmelde i. Torka av med en disktrasa. Eftersmörj med Meguiars 40. Asken |
|
|
Jag rekommenderar iaf inga "vinylmedel",blir i många fall alldeles för glansigt + att dammet sugs dit som "ja vet inte vad". Ingen expert alls på området utan mest av egen "bitter erfarenhet" :) Mvh Janne. |
|
| Kör bara med BMWs orginalrengörningsmedel, det funkar bra. Inget sliskig glans, bara rent och snygg. Kostar ca: 40kr. Överkomligt... | |
| Asken: Jag har nu börjat använda turtle inredningsrengöring som inhandlades på senaste putsträffen. Som du brukar säga: klockrent! | |
|
Player: Kul att du gillade det!:) Själv har man 1½ liter Meguiar kvar att använda:) Sen 1 liter Turtle... Asken |
|
|
Tackar för alla tipsen! Var själv lite rädd för fenomenet Janne T snackade om... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.