AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.259

Söker ägarna till två fina M5:or på Söder

hej, jag e ny på autopower, måste säga att jag gillar er hemsida.
Nu till min fråga, jag har lagt märke på 2 m5:or som snurrar på söder en e39 och en e34
e39 reg börjar på TZM ***
och e34 reg börjar på DKY ***
måste säga att dem är några av dem finaste m5:orna jag har sett.Skulle jag kunna komma i kontakt med dessa ägarna, har ett par frågor jag skulle vilja ställa !

TACK !
Visa användare
251
simon_76
BMW (projektbil)
Hmm,du får väl kolla upp vem som äger bilarna då! inte så svårt
Men du kanske springer på ägarna till bilarna nån dag..då är det ju bara att fråga

Just real M-power
m5maniac; Är det speciella detaljer just på dessa M5:or? Om inte finns det säkerligen svar på dina frågor från andra M5ägare, det finns några stycken här på sidan;)

Mvh Stephan
Stephan735i; ja de finns fler m5:or men just den här e39 är inte som resten
den verkar gå som fan efter vad jag såg,den verkar vara en aningen pillad.
Om du ser den kolla igenom fälgarna så får du se vad jag snackar om ;).
e34:an är också j*vligt fräsh.
m5maniac; E39:an är den Carbonsvart? Saknar regskylt fram? Tonade rutor? sänkt? Gissar att det är den sista? Sv-sålda M5 E39, en 03:a är den jag tänker på åtminstone, ägaren " kallar sig blitz" skriver i bland här på forumet, han har även varit på ett par M/Alpinaträffar med M5:an, ett otroligt fint exemplar, och ja den har en hel del tuningdelar, förstår att du gillar den;)

Mvh Stephan
aa det är den ! fyfan vad den går...har inte dett nån liknande.Absolut en av dem finaste.Blitz var det.
Du
731
Duffyman
535im e34 -91
320i e46 -00
320im Touring f31 -18
Om det inte är "540is" här på forumet.

Han har en M5 E39 med dubbla kompresorer o den går som satan. Fin är den oxå. Han har svarta 20" splitfälgar har jag för mig.
fyfan....åkte med en polare i en e55 amg...så möter vi den där m5:an från söder..på nynäsvägen, vi torska...helt otroligt.Var ganska jämt fram till 140..efter det försvann han...
blitz
hej m5maniac jag tror nog att du pratar om mina bilar... jag äger en M5 touring 95 och en M5 E39.. det e sant det var jämt up till 140 men sen så var det bye bye... vad vill du veta Mvh blitz
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

blitz kan vi få se biler på din e39

A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders!
blitz
hur lägger man en bild ???
Här kanske: Länk

Vill du ha din BMW i galleriet? Så här enkelt är det:
Maila bilder och info om bilen till galleri@autopower.se
Absolut inget krav att bilen är en pärla.

OBS! Obligatoriska uppgifter och förutsättning för att vi skall lägga ut din bil:
- Modell.
- Årsmodell.
- Namn.
- Hemort.
- 1-3 bilder i jpeg-format. Ej zippade eller motsvarande.
- Info om bilen som ren text i mailet. Använd inte Word eller motsvarande.

/Udo Dirkelsniff

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.