|
|
|
|---|---|
|
jag hittar itne de nånstans förutom på gamla autoleads hemsida men på den nya så finns inte nakamichi med... nån som kan hjälpa mig? söker en nakamichi CD700II Stil, Komfort o Sport. Thats BMW | |
Robsarve |
Jag tror Bilradiohörnan i Lund kan ta hem till dig, slå dem en signal. Annars fixar Ljudbyggaren i HBG det åt dig. Det är f.ö en mycket trevlig maskin |
|
Vet att Ljudstudion i växjö hade någon nakamichi. så dom kan nog säkert ta hem en åt dig. inte så snygga men ruggit bra. no balls no baby! |
|
svavelvinter |
Nakamichi är nog de fulaste moderna cd-spelarna, men ack de bästa. Vilken kvalité, man blir nästan upphetsad när man hör att du ska köpa :) |
|
Autoleads står ju som enda distrubitör på nakas hemsida, de nås på 031-444412. Annars vet jag att LAVA electronics har sålt dem, men de verkar bara ha Alpine numera. www.alpine.se (www.lava-electronics.se) 6a - för det är du värd |
|
| Jag vet att PM-shopen har en i sitt demo ställ så dom säljer nog Nakamichi. | |
| HiFibutiken i Östersund har haft Nakamichi, köpte min senaste där iallafall. | |
Robsarve |
Är det inte lite långt för honom att åka med tanke på att han bor i skåne? tycker Erik |
|
Erik/Robsarve Det finns ju postgång fortfarande:)På samma sätt som du skickar dina paket över hela Sverige. |
|
|
Jag kan nog fixa hem en Nakamichi Stereo åt dig till bra pris.. mail livinloud_87@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.