|
|
|
|---|---|
| Står i valet och kvalet mellan beg arctic 330i 1000 mil med utrustning för 100 k eller en beg titansilver 525i M 2000 mil med lika mycket utrustning. Svårt att välja... 525:an är så jävulskt snygg men 330 så mycket snabbare..... Mmmm fel forum kanske... antar att de flesta är 3-fantaster? ;) | |
| Säg, vad skulle ni välja... båda bilarna är förvisso fullutrustade och allt men det skulle va kul att höra! | |
|
330 utan tvekan, bättre kvalitetskänsla och mera motor... It´s a fast world... |
|
| Stämmer E60 och E90? Det låter lite väl billigt... | |
| Är 330 Demo från Göteborg? E90 helt klart! :-) | |
| Fel av mig! | |
| Men färgen på e90 då... Den är inte från gbg André! | |
| E90 är ju inte så mycket slöare än b3:an, drar bara en halvliter mindre typ ;) Mmm... det är svårt. | |
|
Ok, såg att det kom 2st Demo vagnar till salu på bytbil.se igår nämligen ( samma färg ) Får man fråga vad de begär? |
|
| Ja det får man, men man får inget svar. Ingen av bilarna finns ute till försäljning ännu. | |
|
På sikt så kommer 330in att hålla värdet bättre, och vara en modernare bil. Behöver du inte utrymmet hade jag valt 330. |
|
| Men det sitter mest i färgen... vet inte vad jag skall tycka om arctic? | |
| Hallå... fan är det bara jag som tycker arctic är lite skum färg... vill ju veta om jag bara inbillar mig? | |
|
Tycker du skall tänka efter vad du värdesätter mest: prestanda (330) eller komfort (525). Och visst är arctic lite skum. 525 i titan låter mkt snyggare. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.