|
|
|
|---|---|
|
hej! undrar om det är någon som vet var man kan få ett bra pris för o försäkra en bmw 740 -99? har kollat på folksam o då hamnade jag runt 1800:-/mån TACK PÅ FÖRHAND!! | |
|
Det är omöjligt att säga, detta har diskuterats en mängd gånger. Försäkringar är en djungel, dels beror det ju på vilken bil, sen beror det ju på dig, var du bor, hur gammal du är, hur länge du haft körkort, hur mycket du kör, hur många andra försäkringar du har i samma bolag osv. Ring alt surfa runt till samtliga bolag är ett gott råd. Mats BMW CS #5847 |
|
|
Kolla i hassos dagboksnotering under uppdaterat samt i min x3 dagbok. Där finns massa exempel. Billigaste jag hittade i Sthlm för 740dA-01 var 13.200kr hos T-H...... Asken |
|
|
Till min 740ia -99:a har jag Trygg-Hansa och jag betalar 2905:- / halvår för helförsäkring med 1000:- i självrisk på trafik och 5000:- i självrisk på vagnskada, max 1000 mil/år, (+45 år och bor i småstad), men dom kommer garanterat att höja premien kraftigt vid huvudförfallodagen i November.... MVH "Shopkeepern" |
|
|
Det billigaste jag hittade var Original Försäkring. Då är jag boende i mindre stad med full bonus. Gå in och kolla på www.originalforsakring.com eller ring 08-541 706 90. |
|
| tack för era svar. | |
|
Kolla med Insplanet!!! Kostnadsfri jämförelse! www.insplanet.com Tele: 08-51000000 Förövrigt är Salus Ansvar typ dotterbolag till folksam och har som affärside att alltid vara 25% billigare än folksam! :o) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.