|
|
|
|---|---|
|
Kollade på mobile.de efter M3 från -01 , vilken skillnad på pris. Priserna låg från 15000 euro , låter misstänkt billigt , eller...?? Nån som har erfarenhet om dettta...? | |
| Ja det låter misstänkt billigt och jag tror inte du ska köpa en M3 -01 till det priset. | |
|
"Priserna låg från 15000 euro" Jo det fanns en för det priset, den är nog ett riktigt bra köp! Sätt in 10% handpenning bara på hans konto sen är det bara att åka ner och hämta den! "låter misstänkt billigt" Nä det tycker jag inte. |
|
|
Finns ännu billigare... Länk Länk Länk Länk Länk Som vanligt USA-modell på någon bild, felaktiga data på andra... ___ //Ulf |
|
|
Första länken blev fel...ska vara denna Länk ___ //Ulf |
|
|
Snikiga, långmilare med tveksam historik är väl påväg ner åt 200.000 iaf, men 15.000 euro måste bilen nog vara stulen för att gå för. |
|
|
Programmer: Den sista bilen du länkade till finns i samma stad där jag hämtade min bil (Asperg) och jag kan nästan svära på att det är samma bil på bilden som den demo bil som firman hade stående i maj när jag var där.. Hyffsad värde-minskning från ca 65 000Eur som den kostade i maj till 14 700Eur idag ;-) |
|
|
Jemej: bilderna är ju från en BMW-handlare så det är säkert samma som du såg. Konstigt att annonsören anger samma ort om han nu är en bedragare... ___ //Ulf |
|
|
Hundratals av E46 M3or som använts av BMW M vid förarutbildningar på olika platser i Europa säljs dessutom ut varje år som "vanliga" begagnade bilar och av någon anledning så hamnar många i Sverige eftersom vi är så lättlurade och drömmen för många tyska bilhandlare så att de kan bli av med dessa! Länk /RS2 |
|
| Ingen normalt funtad människa säljer en fungerande M3 E46 för 150 000 kr idag så enkelt är det. | |
|
"Priserna låg från 15000 euro" Men herregud! Vad är det ni diskuterar egentligen??? Finns det verkligen någon här inne som på fullt allvar tror sig kunna köpa en M3 E46 för under 200 papp??? Åhhh, man blir så trött... |
|
|
Rolex: Varför så trött? En snabb sökning på mobile och ännu ett fynd dyker upp. Din för 15.000 €. Länk:Länk Ver kar ha dubbla airbags också.. |
|
|
Den var en riktig höjdare !! *S* Såg nu att bilen jag pratade om var raderad.. Mvh Jimmy |
|
|
Måste faktiskt hålla med Rolex till fullo. "Tror ni verkligen att man kan hitta en e46 M3 för under 200papp?!" Stämmer. Det gör man inte såvida den inte levereras i delar. Har under en tid nu roat mig med att leta efter nya objekt i Tyskland och även mailat på ALLA hutlöst billiga bilar för skojs skull, VARENDA EN är bluff eller fel på, varenda en. Märke egalt, audi, bmw,merca, lexus alla e lurendrejeri. Vi har "Nigeria Brevs bilarna" Även om man skriver på tyska får man ett svar på engelska, samma förfarande ,samma mall. Frugan död, barnen sjuka, jobbar mycket, flyttat till england nyss osv osv MEN kan skicka bilen elelr hålla den mot handpenning. Är det inte bluff bilar så är det bilar som är Reimport med smärre skador ,import från Usa eller står i Usa (ofta orkan bilar mm, vilket inte framgår direkt) Har faktiskt ringt på ett par av dessa bilarna som stod i Usa, - Yeah its a hurricane car, but it´s not listed in the ad, sa två säljare. Min morfar sa en gång ett sanningens ord som tål att upprepa för alla naiva lycksökare: -"Är det för billigt för att vara sant, då e det inte sant". Men får du tag på en M3 för 15.000Euro, som inte har något av ovanstående "fel", köp en åt mig också. Mvh Dorfmeister |
|
|
Rolex & Dorfmeister: Bortsett från trådskaparen som ställer frågan så är det väl ingen i inläggen ovan som tror på att dessa bilar verkligen finns till dessa priser, åtminstonde ser jag inget inlägg som tyder på detta. ___ //Ulf |
|
|
Näe, det hoppas jag verkligen inte någon tror, men vill bara säkerhetsställa att så INTE är fallet! Jag hoppas och tror att folk på detta forumet är upplysta, men man vet aldrig säkert... |
|
|
Dorfmeister: Med tanke på att det minst en gång i veckan dyker upp inlägg med någon som funderar på att importera en bil dom hittat till ett "kanonpris" så är inte riktigt alla upplysta men merparten tror jag ändå tänker på samma sätt som din morfar ;) ___ //Ulf |
|
|
Har inte tänkt köpa en M3 för 15000 euro. Dom som börjar krypa ner mot 25000 euro är ju nästan en hundring billigare än i svedala......sen kanske inte dom bilarna som är körda i Tyskland lika bra som dom svenska hjältarna kört här ? |
|
|
Jaså, vart hittar du dessa påtalade bilar för 25.000eur?? Detta var den absolut billigaste M3:an på mobile.de som fanns att uppbringa för dagen: Länk (27.900eur/263.500sek) Som du ser så har den rullat 12.500 mil vilket är en hel del. Mycket mer än de M3:or som är till salu i Sverige. Att de alltså skulle kosta "en hundring" mer i Sverige vet jag inte om jag kan hålla med om: Länk (295.000sek) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.