|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
danragn: Nä jag har alu tråg på min, min turbo är ny så då kanske de funkar men lite tråkigt om den blir dålig, fast då blåryker ju alla turbos....Funkade de bra med returen på 325an? har du lika retur på 318? tänkte borra i blocket först men väggen var så tunn så det blir svårt att gänga, blir ju 1000ggr lättare i tråget Han som ingen Turbo har...får åka utan BAR Länk |
|
|
danragn: Nu såg jag fler bilder ;) ser kanon ut, vart har du köpt laddmätaren? pris? Han som ingen Turbo har...får åka utan BAR Länk |
|
| P3r : Jo det stämmer bra, jag lirade q2 :] | |
|
Fungerade kanon på 325:an hade ganska så grov oljereturslang.. Gasade och gasade och inte blårykte den någonting alls... Laddtrycksmätaren köpte jag på www.stylingbutiken.se och kostade 330kr .. Den kille är kanonbra att köra med, leveransen kommer 2 dagar efter du beställer prylarna... Min sida Länk |
|
| Hej jag kör en 318 87a med turbo.jag har satt ditt extra spridare med tryckvakt ifrån 9000 sen har jag en luftmassemätare ifrån en 323 jag laddar 0,6 just nu men har laddat 0,8 utan problem utan att kompsänka kört ca 130 hårda mil utan ett enda problem 0-100 på 6,8 sek hur roligt som helst.grenröret har jag byggt ett nytt men jag kan kolla lite och se om man kan bygga nån smidig adapter jag jobbar som smed så jag kanske kan hjälpa dig med detta | |
|
Tråden du bumpade var 20 månader gammal :) Men det finns säkert flera som är inne på samma grej |
|
|
okej jag är rätt ny på det här med trådar och grejor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.