|
|
|
|---|---|
|
Tjena!!!!!!! Tänkte fråga om någon har nån bra tips om man vill uppgradera bromsarna på en 535 e34? MVH corre | |
|
Kika in denna sida: Länk upgrades/brakes ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| Går det att använda broms skivor från M5 e34 eller annars hur mycket skulle det kosta mig? | |
Paap Reeder |
... ok + skivor fram från M5/E34 brukar gå för ca 2000-4000:- har jag sett. MVH /// Paap R |
|
pou ise re? |
|
|
hej, Kolla www.webteile24.de. Uppgraderade mina bromsar till 540IA. Bestaellde oever webben och allting gick bara fint. Value for money!!!! Man kan spendera hur mycket man vill pa bromsar, men dessa haller bra kvalit'e!!!! Har koert 5000mil pa landvaeg och autobahn, och de funkar bra och har inte slatt sig (aennu?). Hoer av dig om du inte aer saeker eller har bestaemt dig sa ska jag hjaelpa dig!!!!! Mvj marineutter |
|
|
hej, Kolla www.webteile24.de. Uppgraderade mina bromsar till 540IA. Bestaellde oever webben och allting gick bara fint. Value for money!!!! Man kan spendera hur mycket man vill pa bromsar, men dessa haller bra kvalit'e!!!! Har koert 5000mil pa landvaeg och autobahn, och de funkar bra och har inte slatt sig (aennu?). Hoer av dig om du inte aer saeker eller har bestaemt dig sa ska jag hjaelpa dig!!!!! Mvj marineutter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.