|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jemej: vad har du för märke på barnstolen? Hade själv vår Akta Graco duoflex bak några veckor och då var man tvungen att ha höger framstol så lång fram så att det inte gick att sitta där. Gick väl att sätta barnstolen något längre bak (närmare baksätets ryggstöd) men då blir det väldigt trångt för barnet. Med stolen fram så är det mycket plats för benen höger bak (till skillnad mot bakom min stol...) ___ //Ulf |
|
|
Vi har Akta/Graco Cosmic och tycker att utrymmet fram är helt ok (Är 182cm lång) Vi har stolen monterad bakom pass-stolen men allra bäst var att ha den mellan stolarna där den passade perfekt.. Tyvärr blir det ju då lite jobbigt med att lyfta in barnet särskillt när dom har bestämmt sig för att dom absolut INTE vill åka bil just då :-P Så efter att par utbrott så flyttade vi stolen till platsen bakom passageraren.. Mvh Jimmy |
|
|
Du har kanske en 530iML då ;) Tycker Cosmic stolen borde vara ungefär lika i storlek som Duoflex. Nu kämpade jag inte så mycket med detta eftersom jag visste att det bara var temporärt så det hade säkert gått att få till det bättre. ___ //Ulf |
|
| Tycker M-paket är ett måste. Är inne på min andra E39 med detta paket och det gör bilen otroligt mycket snyggare. | |
|
Programmer: Man får ha barnstolen ganska "upprätt" och sedan justerar man lutningen med ratten som justerar sittdynans position... Lite knepigt att förklara.. Kan hålla med om att det krävdes en del justerande innan jag (Läs sambon) blev nöjd med benutrymme/ryggstödslutning och höjd på pass-stolen ;-) Visst kunde utrymmet fram vara något bättre men jag gfick inga klagomål efter senaste 30 mila trippen ialla fall.. |
|
|
Jag kom att tänka på en sak till.. Jag har ju Komfort stolarna och du sportstolarna, det kanske skiljer lite på baksidan av dom ? Dessutom hörs det ju på namnet att man sitter "komfortabelt" i en komfortstol *S* ;-) |
|
|
Så sant så...Sportstolarna är riktigt obekväma ;) ___ //Ulf |
|
|
Om Stuttgart legat i norrland ändå... suck! Äsch då, nu måste jag traska till jobbet. Det är ju bara en halv mil dit. |
|
|
En halvmil ? Ett "stenkast" som man brukar säga ;-) Ang Stuttgart så hittade jag min ett par mil därifrån.. |
|
|
Kollar efter bil överallt och här hittade jag en "fint" utrustad.. Länk |
|
| bra med takairbag och sidoairbag, dörrairbag, m3 paket , recarostolar massor med elinfällbara backspeglar... KANON :) | |
|
Nyfiken på vad M3-paketet kan innehålla på en E39 touring??? Här Länk finns lite läsning om denna firma... ___ //Ulf |
|
|
Klarglasblinkers & träinredning hade den ju oxå ;-) IOFS alu trä och oranga klarglasblinkers men men.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.