|
|
|
|---|---|
|
Tja alla diesel vänner,har en fundering kring intrecooler till min 525TD(115hk),skulle vilja montera en "intrecooler på min bil. Är det bara att skruva på eller måste man anpassa den på något vis? Passar anslutingar och är det redan förberett?. Jensa | |
| bara att installera | |
|
passar på å sticka in med en fråga, vad drar din tdi på landsväg om du fiser i 90kmh? kommer du under 0.5? A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
Bra!Då skall jag införskaffa en Intrecooler,och montera. |
|
|
Tja Baader!Inte drar den mer än 0,65,med tanke på att jag just nu har en TD motor 115hk,och att jag har 19":are på så bli den lite slö. Men en Intercooler samt ett KCR chip skall i,då blir det lite annat ca:170hk. P:s känner du någon som ligger på en laddluftkylare?. Mvh Jensa |
|
|
för mig så accelerar förbrukningen markant från 90-140 i 90 så drar den 0.47 , testat en sväng till stockholm men på hemresan låg den på 0.75 men då i 140km/h i stället hemlängtan men då är visserligen den inte original |
|
|
låter snålt å billigt, v 70 som jag syndade med en vecka drog 0.45 A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.