|
|
|
|---|---|
| Hejsan,jag undrar vad krävs det för att ha en vanlig cdspelare i min m5 e39,nu har jag en vanlig business utan cdväxlare,måste man koppla om hela bilen eller vad ska man göra?Tacksam för svar | |
| kör alla med orginal stereo här? | |
|
Merparten gör nog med med tanke på hur hemskt det ser ut när man bygger om det. Om det bara är cd-delen du vill åt så är det en rätt enkel sak att byta ut din nuvarande bandspelare mot en orginal cd. Växlaren går att koppla till vilket som, kablaget är inte speciellt dyrt men växlaren kostar en del. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
Robsarve |
För en vanlig buisness så behöver du bara en adapterkabel + täckfront + rattstyrningskontrolladapter om du har såna på ratten. Allt kan din närmaste bilstereohandlare ta hem från Autoleads. tycker Erik |
| jag vill bara byta ut orginal stereon mot nån bra mp3 spelare,på min förra bil behövde jag koppla om hela bilen(e36 cab) | |
|
MP3 spelande CD växlare är det som blir snyggast då.. t.ex. Sony CDX-T70 MX eller Alpine vad-den-nyheter bägge varianterna funkar precis som en orginalväxlare m.h.a. interfaceboxar Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Byt inte ut orginalstereon. Bara ett tips jag tror inte du kommer bli nöjd. Fixa lågnivåutgångar på orginalstereon istället och behåll den och orginalutförandet på interiören på din M5:a. Har själv gjort det. / J |
|
| hur fixar jag lågnivå utgångar? | |
|
Här på länken beskriver Folke hur man enkelt (för den som kan) ansluter lågnivåkablar bak på originalstereon. Har gjort det själv om du har frågor. Lycka till! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.