|
|
|
|---|---|
|
Skulle montera min IceLink idag men det gick inte så bra eftersom jag inte har någon av de två kontakterna (runda stift eller flata stift) enligt installationsfirman, utan DSP. Jag envisas med att nej jag har inte DSP i bilen men de visar och monterar bort stereon fram och nav/cd-växlare bak men de "vanligt förekommande" kontakterna lyser med sin frånvaro. Nu har jag pratat med Daniel på densionsweden som ändå tror att jag behöver DSP adaptern.. I'm lost.. Så finns det någon som *har* erfarenhet av E38 av 2001 årsmodell? Jag kan inte hitta ett DSP val i menyerna på stereon. Jag har en utskrift över alla options från BMW i Segeltorp där inte DSP nämns. Jag har tillvalspappret från fabriken där inte heller DSP finns omnämnt.. trots det säger nu dension + installationsfirman att jag måste ha DSP eller iallafall den kabeltypen/kontaktdon. Förvirrad, jajamensan. /L | |
|
Hej Beijar! I min utr lista står det 677A Hifi System Professional... Och det är DSP stereon... Mvh Jocke W |
|
|
Ok, kollade i min lista och jag har 676 HiFi Loudspeaker System Bör således INTE vara en DSP stereo.. vilket stämmer enl. min bild. Imorgon ska de testinstallera med det DSP kit som Dension har.. skall bli intressant att se hur detta slutar... |
|
|
677 HiFi System Professional DSP ...hette det till min gamla 540 E39 ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.