|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag ska ev. köpa en Z3 M Coupe på Häggenäs bil, är det någon som varit och tittat/provkört den. Vad tycker Ni, ska jag slå till??? Är det en rolig bil att köra, kanske en dum fråga, men jag har tidigare bara kört en Z3 2.8 Coupe och den va skitkul men lite långsam. mvh/Flisan | |
|
Hej igen, Sen skulle jag vilja ha några tips på försäkringsbolag som är billiga på just denna modell. Billigast hittills har BMW originalförsäkringar varit med 10600:- per år. Trygg-Hansa ligger på andra plats med 14880:- och sist ligger If med 23677:- Ganska skrattretande höga premier förutom från Originalförsäkringar. mvh/Flisan |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tror Wolv vet det mesta om både Cupe och roaster. Länk Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Flisan: Länsförsäkringar är vad jag vet relativt billiga på M coupén. Dessutom med bra service. BMW originalförsäkring har jag hört gott om med, medan If i min erfarenhet inte imponerar.. Du har precis fått ett mail förresten :) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
BMW originalförsäkringar är väl IF? |
|
|
Är det? Den jag hört om har koppling till BMW Club Schweden. Trodde det var denna som var "BMW originalförsäkring". Nåväl hoppas du hittar rätt ändå. :) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Flisan: mitt mail går inte igenom på adressen du angett (hotmail). Alternativ adress? Har en M coupe som skall säljas och vidarebefordrar gärna mer info & bilder. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Hej mbolo, ja det stämmer nog att min mailadress ej fungerar numera. Jag är nämligen lite lat av mig, därför vill jag helst byta in min M3:a vid köp av nästa bil. Mao så är jag nog inte så intresserad av ett privatköp. Men tack ändå. Vad tycker du om bilen, är den rolig??? Länsförsäkringar, i mitt fall Östgöta Brandstod ville ha 18081:- helåret. Inte särskilt schamponerande. Lite synd att entusiastförsäkring ej längre går att teckna. Alla jag har ringt till kräver att bilen är minst 20 år gammal. Lite svårt att hitta en bil som går som en Z3M coupe och samtidigt känns modern och fräsch. mvh/Flisberg |
|
|
Hej Jag kan inte säga något om modellen men jag kan rekommendera Häggenäs som bilförsäljare och jag vet att det är flera här på forumet som har bra erfarenheter av det företaget. |
|
|
Har bara lovord om bilen. Kompromisslös men ändå funktionell, alltid ett nöje att köra och dessutom med väldigt fin kvalitetskänsla.. Lycka till! M. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.