|
Sida 5 av 13
|
|
|---|---|
|
Jonsson: Ja jag har köpt den ganska nyligen, 4 veckor har jag haft den kanske. Var bodde han då? köpte den i skänninge. [BM]dubbel[W] [RAK]sexa [:)] |
|
|
BMdubbelW: jo då är det min polares förra bil du har. Trivs du med den då? 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Jonsson: Ja det funkar alldelles utmärkt faktiskt! Hel nöjd! lite planer som ska stridas i verket bara. [BM]dubbel[W] [RAK]sexa [:)] |
|
|
Det låter trevligt det. Vad är det som ska göras då? 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
jadu.. nya fälgar, lite mer kolfiber detaljer, både utvändigt och invändigt, eventuellt turbokitt till sommaren. Sen efter det så får vi se. :D [BM]dubbel[W] [RAK]sexa [:)] |
|
|
Ja just det, avgassystem oxå! höll på att glömma det! [BM]dubbel[W] [RAK]sexa [:)] |
|
|
Där ser man, Lyckades johan få tag nytt kolfiber runt växelspaken, eller är det fortfarande trasigt ? 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Nej den är fortfarande trasig.. Men vet du var han tänkte köpa det? har letat men hittar inget. [BM]dubbel[W] [RAK]sexa [:)] |
|
|
Sierra röd metallic Fabriksmonterat M-Paket Xenon ljus Radial 18" fälgar M3 Avgas |
|
|
BMdubbelW: jag tror inte att han hittade någon som vat lika dant. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Jonsson: Nehe, fan vad synd, skulle inte skada om man kunde hitta på det någonstanns! [BM]dubbel[W] [RAK]sexa [:)] |
|
|
Montrealblau, coupe, 1996, underbar bil :) |
|
|
Bmw 328 e36 96 Svart. m-paket. Vitt skinn, sportstolar. 18 tum TSW hokienheim fälgar. Fullt utr. Älskar min Bitch =) |
|
DeeNo |
Kör en Silver 328ci 1998 Hela M-paketet |
|
Hade en 328i -96 med all utr förutom läder och M-Paket... Men sålde den till förmån för en MAXAD Cab ev. 330 om ekonomin tillåter.. mvh |
|
| silver, lime grön halvläder ska köpa överdrag, sportavgassystem. | |
|
Ska hämta min raket om nån vecka, silver med svart sportinredning samt fullutrustad |
|
| e36 tourin -97 Technoviolet med svart skinn ocm m-chassi | |
|
Har precis bytt min 328:a -97:a med extra allt till en 330, så jag platsar inte egentligen här men denna suveräna bill förtjänar så många hejarrop som möjligt.. |
|
|
Sajlor: Håller med dig E36 328 är en trevlig bil, men även jag kände att det va dags för något nytt efter ca 3 år med 328:an. Så jag gjorde precis samma byte som du, E36 328 --> E46 330. Och inte för att jag är helnöjd med mitt nya åk, men det är inte utan att man saknar den "gamla" fina 328:an ibland. Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.