|
Sida 4 av 13
|
|
|---|---|
| Jonsson: De e sant att det är vinter & avställningstid snart... Nästa sommar blir det! | |
|
madeiraviolett, coupe, - 96, svart helskinn, m.m. underbar bil =) "riktiga brudar kör BMW" |
|
|
Ja Jonsson men min touring får nog gå hela vintern. Pluggar för tillfället så jag har inte råd med 2 bilar. Köpte m3fälgar m vinterdäck nu med så nu kommer den va fin även i vinter!! Yoodina trevligt med Tjejer som gillar goa bilar !! |
|
|
Härligt! Jag har börjat köra med min 318 nu.. det är ju ingen dröm men det tar mig dit jag ska =) 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
hybertsen |
mörkröd 95a |
Richard B |
en riktigt snik 316 från 92 men går billigt o bra (tur man har 5:an också) |
|
Bostongrönmetallic 328iC-97 med skinnklädsel och eberspächer skönt till vintern, i övrigt helt original. Nån som har en importerad coupé som tycker att den behöver underredbehandlas för det Svenska klimatet? |
|
| 328 coupe svart med svart skinninredning all utrustning | |
| 328 coupe-95 ,svart skinn,dubbel klimat | |
| cupe -95 silver, tyvärr avstäld inför vintern, puttrar runt i en sur Volvo nu... | |
| 328 coupe -96, svart, m-paket, saffran sportskinn | |
|
Ingen av er 328 entusiaster som har en fin original touring eller sedan till salu? Salesman |
|
|
Salesman: Nopp det ser nog dåligt ut med det. Men jag har min välvårdade fina 328 Coupé till salu så vad sägs om den?! ;-) Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Dunkelblau, 328 CiA -96. Tyg och väldigt snik!! /Nikke |
|
|
Tjoff !! Kör Bmw 328 Cab 1997 cosmossvart metallic. Grått skinn,stora kliman,antispinn m.m |
|
|
maderia violett, svarta sport stolar i skinn. riegers kjolpaket, evo vinge, angel eyes (blåa) automatare... står i ide nu under vintern... |
|
|
madeira-violett touring -96.svart sportskinn,stora datorn o ljudpaketet. engel-eyes,m3-speglar. ska säljas till sommaren. |
|
| BMW 328 coupe sportstolar halvskinn 2 zons tele m.m | |
|
Blå/lila Pearl metallic - Ac Schnitzer utrustad från fabrik - Kolfiberinredning - 17" Ac Schnitzer fälgar och avgassystem . - 96 [BM]dubbel[W] [RAK]sexa [:)] |
|
|
BMdubbelW: Har du köpt bilen nyligen ? Har en polare som har en sådan, men vet att den var till salu. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.