|
Sida 3 av 13
|
|
|---|---|
|
Montrealblåmetallic, -96 touring, all el, Creme skinn, Koni filter, keramiska skivor, rost på dörrar, tyskimport, men en ögonsten. Walle |
|
| årsmodell 98, dakargul 2, full M-optik, Bilstein stötdämpare, Eibach fjädrar, lysholm 1200 skruvkompressor, M3 Gt look vinge med bromsljus (vet ej fabrikat) 18" SMC magic racing fälgar, FK angeleyes, Röd Vita Klarglas bakljus, ferritta sportsystem, KN filter, Kolfiberlook paneler inv, M ratt + växelspaksknopp | |
|
Touring -95/96, Tyskimport, Arcticsilver, Automat, standard utrustning.... elspeglar, eltaklucka, GPS/Navi, lite rost framskärmarna =(, Nå 17" alu fälgar jag inte vet vad dom heter. |
|
|
Ska hämta min "nya" leksak på söndag en Bostongrön 328ci -97 med gult sportsläder inredning (individual) |
|
Tesfes |
Montrealblå sedan-97. Sportstolar i mörkt tyg. Det mesta i utr utom elstolar. |
| Cosmos svart coupé-97, svart skinn, m-paket | |
Tux Thunderbird |
Cosmossvart metallic, ljusgrått helskinn, lite träbitar, 1996 "Vi är alltid starka nog att stå ut med andras motgångar" -- Francois de Rochefoucauld ~1650 |
| Har precis köpte en montrealblåmetallic coupe från 95. Sportstolar, eltaklucka, stora färddatorn osv. 100% original. En helt underbar bil fö. | |
|
Grattis Henkke! jag hade också en montrealblå coupé 1995 =) |
|
|
328 Coupé -97, en "exakt" M3-kopia, svart elstyrt M3 skinn, stora datorn, H/K-ljud, PDC, taklucka, mm mm. Byte till likvärdig M3:a är dock på gång, och så nu måste (tyvärr) 328:an bort. Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
-97 Coupé Montrealblå Svart delläder (tyvärr, söker svart M3 inredning) 18" ACE Roma sommar / 17" M3 Contur vinter M-aerodynamikpaket + speglar M-fahrwerk Ellucka ECC Uppgraderat till stora datorn K/N-filter 6*vita glas |
|
|
-95 Coupé Bostongrön metallic och M-paket Beige skinn ,sportstolar, ellucka m.m. 17" M3 e36 cab fälgar |
|
|
325i cab blå met, grå skinn 18 tum |
|
|
En liten tanke kanske skulle vara att ordna en "328-träff"... ...vet inte hur stor uppslutning det skulle vara men jag skulle personligen tycka att det skulle vara gryyyyymt coolt! Kom gärna med förslag om plats o tid... |
|
|
maderia violett 95 med rieger kjolpaket. o evo vinge, 3" ferrita avgas system.. |
|
|
Ehsan: Ja varför inte.. de skulle vara skoj! Eller kanske inte bara en 328 träff utan en Autopower träff i Östergötland? 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
Träff hade juh varit trevligt men det börjar dra ihop sig mot svensk vinter. |
|
|
Maderiaviolett touring 96 |
|
|
Måste missat inlägget! Här har ni en till men en dakargul touring! : Länk MvH Bmw 4-ever |
|
|
-Foffe-: Ja visst fasen när du säger det så ställer jag av den om 2 veckor... Får väl blir till nästa sommar! 328: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.