|
Sida 2 av 13
|
|
|---|---|
|
Cosmossvart coupe, svart skinn. 1995 Finns på blocket mer utförligt vad för utrustning det är ;) tror inte man får länka till den här :O |
|
|
BMW 328 -95 Tyskimport. Oz racing fälgar angle eyes m.m Montreal blå =) |
|
|
silver 328 -97 svart halvskinn med m paket / KEN Länk |
|
|
97coupe - avusblå m-paket gt vinge mm... min blog/bil: Länk |
|
|
Har en 328 95:a Mörkgrön metallic Helt original "En gång BMW, alltid BMW" Bilen: Länk |
|
| Gråsilver metallic, svart halvläder, Standard M-technik. Årsmodell -97 | |
|
Länk ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Techno-violett (!!), -96, svart skinnklädsel, sportstolar, M-paket... //ANNE Äntligen en bil som matchar mitt nagellack ;) |
|
|
Välkommen :) // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Glömde, Blir det inte väldans jobbigt att alltid ha likadan nagellack? :) // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Här är min, hämtade den för ett par veckor sedan: Länk Avusblå Coupé -97, Avus-tyg med halv-alcantara. Ny hemsa, i betastadie: Länk |
|
| vi är många med m-optik har jag sett...kul det den blir allt lite råare med det. | |
|
Cosmossvart, svart tyg, -96:a. /Tero |
|
| Cosmossvart med M-paket, navi, BBS-split o lite annat extra kul... | |
|
Diamantsvart med sportinredning i mocca och tyg. Svarta innertaket. En av de sista svensksålda uttagen i mars -99. Besök Länk för bilder och info. Bilen är till salu. |
|
|
Cosmossvart coupe -96, sportstolar i svart skinn, m-paket (ORGINAL)17" Daniel www.autokonsult.se |
|
| Dakargul 2, tyg mocca, 98 | |
| Cosmossvar -97, feta 19 tums fälgar =) | |
| 328 coupe-97. cosmossvart, m-paket, schnitzerspeglar, hartgeavgas. | |
|
Daytonaviolette coupe -96, individual, m-paket, svart innertak, sportstolar i halvskinn, nya 18":are på väg. ..................... Pärlan: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.