|
Sida 12 av 13
|
|
|---|---|
|
KLART MAN KÖR 328 E36 allt under 19" e vinterhjul!! |
|
|
*Hellrot 95:a *Full M3-optik + M-techläpp på bakluckan *18" styling 72M *97ans grill *M-lister *Sportstolar *Svart skinn *M3-Innertak (Antracit) *mm Länk |
|
|
montralblå met. fullt m-paket både ute och chasie. Svarta sportstolar halvskinn, 1996 bästa köp jag någonsin gjort. I'm in love again :P "If i have offended you, fuck you if you cant take a joke." |
|
| Cosmossvart med beige helskinninredning -95 | |
|
Bostongrön metallic. svart inredning, sportstolar tyg. lite hobbystyling. 1995 årsmodell. länkade till lite bilder för de som vill se :) Länk BMW ownz |
|
| Cosmossvart Metallic, svart skinn (sport), 1997 | |
| Bostongrön, komfortstolar, svart skinn, automat, 16" ballongdäck med original 10 ekrade hjul. Coilovers o M3 17" ska på, annars blir det original. | |
|
Montrealblåmetallic blå skinnklädsel och dörrklädsel, äkta träinslag i plast. Extrautrustad med helljus och blinkers, avtagbart drag bmw original som westfalia har tillverkat.Original fjädring så klart (det räcker med m-paket på m3an) Den är faktiskt mycket trevligare att köra med än m3an. har varit väldigt lite fel på den under dom åren jag har ägt den. Den drar mindre bensin än vinterbilen (saab fleratusen 2,3 150hk) som väger 100kg mindre. En väldigt bra bil! stefan |
|
| svart cab 328 96.. röd inredning 15500 mil!!!! | |
| Cosmossswartz, Saffransgul skinninredning, Full M-optik | |
| Cosmossvart Metallic. M paket, 1995a | |
| narkomanlåg 328it | |
|
Har en 328-96 uttagen 97 svart med montana läder cremefärgat! för övrigt till salu :) |
|
| Har en silvrig(vet inte va lacken heter för att jag är ny bmw ägare) 328i -96 med svart skinn | |
|
328 -97 cab Montrealblå Svart cab Full M-optik Fantastisk bil för såväl långa som korta turer. -Längtar till varje gång man ska sätta sig bakom ratten- :) |
|
| 328i Touring, Cosmossvart Metallic, 1996, svart inredning inkl svarta sportstolar, M-paket, el taklucka, ECC, Stora färddatorn. | |
|
Cosmossvart med beige helskinninredning -95 I övrigt 100% Rostfri och endast 16700mil // 4cyl är ingen riktig BMW |
|
|
Jag har en 328i Cab -96 i garaget. Lackerad i individualfärgen tannengrün, och med mexicogrön skinnklädsel, både lack och skinn är ganska ovanliga. Har rullat ca 16500 mil och är i ganska så bra skick. Till salu till våren om någon är intresserad! /Niklas |
|
|
Cosmossvart, Touring automat. Har det mesta i utrustning, helläder, gula individual... Skön bil I rather have a bottle in front of me - than a frontal lobotomy! |
|
|
Tog körkort i augusti förra året (jag är fö 27...) och köpte mig en E36 328iA Coupe som första bil och jag är helt kär i henne! Är så sjukt kul att köra, fast lite oekonomiskt att pendla ~10mil / dag med den ;D Hon är Cosmossswartz, Saffransgelb skinninredning, taklucka och har (om mätaren stämmer) gått 14600 mil nu... Helt underbar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.