|
Sida 11 av 13
|
|
|---|---|
| Tog en cosmossvart 328i i inbyte när jag sålde min e46.a, nöjd än sålänge, finns dock endel att göra då den är original. | |
|
Vad är det för fel på original? :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
| =P endel... hög som en jeep tex... så en 60/40 sänkning kommer snart på :) | |
| Avusblå 328i, coupe -97 | |
|
Bostongrönmetallic sportstolar i tyg helsvart inredning med ljust tak., snackade alla ihop sig när ni köpte era Montrealblåmetallic färgade bilar tyckte halva tråden va i den färgen, :P |
|
|
Mangkot: din bil har samma spec som min, fast min är manuell. Gillar kombinationen skarpt! //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
| japp härlig bil. o personligen gillar jag inte skinn,kallt på vintern o svettigt på sommaren, samt ser förj¤¤¤¤gt utom det ej är skött. halv skinn är snyggare | |
|
E36 328i Cab -99 Individual Grön med skinnklädsel i Champagne och med träinläggningar. Grönt kantband på klädseln. Helt original (snyggast tycker jag men smaken är ju som baken) Väldigt välutrustad (ska lägga upp en spec på den efter semestern) det som saknas är elstolar, stora färddatorn och farthållare. 11700 mil Jag är 3:e ägaren. |
|
| Bmw touring 328i Cosmosvart metallic -95 | |
| Hellrot svart sportskinn fullutrustad | |
|
är du säker på att den är fullutrustad det är ett väldigt starkt ord på en bmw |
|
RRhodin |
328 cab, 1995, svart med allt original, utom stereon, och ganska mycket utrustning. Blivande klassikerförsäkrad, 1480kr/år |
|
RRhodin: Vad är det för försäkring? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
ja vad krävsför att få det o gå igenom??? har man sagt A får man säga B(mw) |
|
|
Cosmossvart coupe -96 m paket beige-gult helskinn så gott som fullutrustad, 17 fälgar! |
|
RRhodin |
MHRF har försäkringar för blivande klassiker bilar som är 10 år gamla. Spelar ingen roll om bilen är direktimorterad. kolla på : Länk |
|
Suck, där sprack det. :-( "Bilar och mc skall vara från 1988 eller tidigare, tunga lastbilar/bussar/traktorer/husvagnar från 1975 eller tidigare, mopeder från 1980 eller tidigare. Om man i minst ett år haft, och ännu har, en försäkring för bil eller mc kan det finnas möjlighet att försäkra ett fordon av samma typ tillverkat 1989-97 om det är av klar samlarfordonskaraktär." ///Micke Min cabrio Länk |
|
| svart coupe, sportstolar i skinn, -96 | |
| 328 IM touring -96 fullt M-paket k-sport coilovers, | |
| 328i Cab -98, Techno-Violett-Metallic, Sportstolar blått skinn, orginalutrustat M-chassi och M-pkt och lite annat... Ska i min ägo försöka bevaras orginal | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.