|
Sida 10 av 13
|
|
|---|---|
| Hellrot, M-paket, svart, innertak, M3motorsport "cab" fälgar, ferrita, M50 insug och halv skinn sportstolar etc. Ingen lantis styling | |
|
Köpte en 328i cuppe -96 blanksvart/svartskinn massor av utrustning igår. Är toknöjd. |
|
| bmw 328 cab -97 m-paket,sportstolar,cosmossvart,18tummare osv. | |
| Cosmicblack 95:a, Helskinn saffransgult | |
| Hellrot, svart skinn (sport), -95 | |
| Blanksvart med svart skinn -96 Fullutrustad | |
| Blanksvart med svart skinn -96 | |
|
En 1996 328 Touring madeiravioletmet, Mörkblå skinn, M3 utrustad mm. 19000 mil MPOWER2 |
|
| 328 cab -96. Daytona violett. Aut.M-utr. hardtopp, vindskydd, stora stereon,mm. Otroligt bra bil. Kan rekomenderas. | |
| Hellrot, fullutrustad, svart sportskinn | |
| Grön 96:a M-paket, full utrustad minus farthållare o helskinn, tokigt nöjd! | |
|
Kör en svart 96a, 328i, jättenöjd :) Dock vill jag vässa till den lite med ett M-paket, var hittar jag dessa? Någon som kan länka? (Helt ny här på forumet) Maila mig går också bra, behöver lite tips! |
|
| 328i cuppe -96 Blank svart med svart sportskinn samt riklig utrustning. | |
| 328 Coupe, Montrealblå, M-paket med svart halvskinn, -96 | |
loftahammar |
328 touring med M-paket från fabrik, Montrealblå, svart sport skinn,-97 Mvh Robban Länk |
|
Cosmossvart metallic, 1996, M-chassie, sportstolar i vitt helskinn.. Mycket nöjd med bilen! Lardy |
|
| Grönmetallic, grå/svart tyg -96, sedan | |
|
Bmw 328i Cab -95 M.optik Svartmetallic Saffran skinn avtagbar dragkrok i M-läppen =) |
|
|
Har nu en 328i coupe med m-chassi och m-optik i min ägo. Nöjd med den än så länge. cosmossvart 95a med halvskinn |
|
|
Köpte en 328i idag, bostongrön med svart tygklädsel. Också nöjd än så länge ;) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.