|
|
|
|---|---|
|
jag skulle velja instalera fjärrstyrt centrallås på min 325-88, som nu bara har vanligt centrallås. går det att ordna tror ni? fans e30 orginal med fjärr? (jag har inte larm så ni behöver inte fråga om det) Mvh/Linus | |
nxv |
jag finurlar på samma grej, det borde sitta kablage mellan dörrarna till centrallåsmotorn som man borde kunna koppla in sig på. -tror jag. Bilen på G: Länk |
| Det enklaste måste väl ändå vara att dra i ett larm med fjärrstyrning? Är det inte godkänt kostar det inte många hundralappar... Och det finns väl inga nackdelar att ha sin bil larmad när den är låst...? | |
|
jo det borde gå skarva in sig på nå kablar tycker man ju. jo det är nog lättast att köpa larm och koppla in med det antar jag. hehe och nä det ju ingen nackdel med larm heller=P vet du något billigt ställe med skapliga billarm för rett peng? |
|
|
jag har satt in det på bägge mina 325:or. Hur lätt som helst.Carguard har det, inte så hemskt dyrt heller. Jag skickade sen upp fjärrkontrollerna till carguard, så att bägge kontrollerna går till bägge bilarna. (olika knappar förståss) Länk Länk |
|
| Sitter fjärrlarm från biltema i min, statusbefriat och knappast godkänt misstänker jag. Men det fyller sin funktion till fullo! Slår nån upp fuling upp dörren det minsta mot min lack så får de åka därifrån med svansen mellan bena, då jag satt den till högsta känslighet + att sirenen inte är biltema original vill jag lova. hä hä hä | |
nxv |
:-) Men hur kopplar man in det då? vilka kablar 'r det man ska klippa? jag köpte ett sånt USA larm med fjärrstart och grejer, men jag får inte rikgigt ihop det :/ Bilen på G: Länk |
|
imix: har du någon adress till carguard och det larmet som du har köpt? hur kopplade du in det mot centrallåset? finns det färdiga anslutningar från centrallås enheten? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.