|
|
|
|---|---|
| Har precis köpt och monterat en 7" skärm i min E36 coupé ( Länk ) och är nu på jakt efter en dvd-spelare. Min fråga är då om någon har tips på en prisvärd spelare, gärna en som smälter in i E36ans inredning med rött ljus osv men absolut inget krav. Tar emot förslag i alla olika prisklasser. | |
| Du har mail! | |
|
Snygg installation måste ja säga... den verkade smälta in bra i resten av inredningen _______ /Chrille |
|
|
Hade en exakt likadan skärm på monterad precis som du har gjort. Problemet med den skärmen är att den är väldigt känslig för "sidotittande" bilden är jätte bra om man sitter rakt framifrån men sitter du lite snett så blir bilden lite fel. Prova att ev vinkla upp den lite så funkar den bättre. Varför köpa en DVD när man kan slänga in en Xbox? Funkar kanon! MVH |
|
|
joafog: Såg precis det, ska fundera på saken. deejaywasp: Tackar. Vart rätt nöjd faktiskt, den smälter in väldigt fint med övriga saker. Skärmen hade mer eller mindre perfekt passform, var bara att mäta till var man skulle såga isär myntfack och delen där knapparna för stolsvärme, antispinn osv sitter så var det mer eller mindre klart. Dubilidu!: Eftersom jag som sagt inte har någon dvd än så är jag inte riktigt klar med installationen, har haft misstankar om att den eventuellt behöver fixas till en aning. Xbox känns det inte som att jag behöver, visst är det lämpligt men en sådan inne räcker gott och väl. Är bara ute efter en schysst spelare för att köra musik/musikvideos, iaf tillsvidare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.