AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.842

Bmw med "pulver" under huven och diskret VS Bmw med lite "pulver" men råstylad

Sida 1 av 2
Cr
42
Creepshow
525iA Touring -96
Vad kör ni helst, eller vad gillar ni bäst?
Exempelvis en Bmw 540 med ett par snygga fälgar,
större avgassystem, filter ?

Eller en Bmw 318 med ögonlock, snöplogsfront, filter, avgas, fälgar o allt det där?

Menar inte att jämföra dem som bilar i sig, utan principen att
en är mer diskret med lite pulver under huven och den andra lite klenare motor men lite/mycket mer stylad.

Bmw...Wroooom......
BMW 540 utan tvekan. D.v.s. den bil som är mest diskret och har mest pulver.
Cr
42
Creepshow
525iA Touring -96
Håller fullständigt med

Bmw...Wroooom......
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
Kör helst 100% original. Fast skulle jag tvingas välja mellan en upphottad bil som i övrigt ser original ut eller en stylad med gräsklipparmotor under huven tar jag självklart den tidigare. Finns inget jag hatar mer än "styling" - visst går det att styla snyggt, men snyggt stylade bilar är en på miljonen. Snygga bilar är nästan alltid snyggast original, fula bilar går inte att få snygga med styling. Sen spelar det ingen roll om det sitter en motor under huven som gör 700+ häst...

Wilhelm Svenselius
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
540 helt klart. :-)

___
Läs begagnatguiden!
Länk
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Vilken fråga!

540 alla gånger!
Dr
2.410
Dr Tinnitus
02 tii
740iL -99
316 med 540-motor plåtfälgar. TryggHansa-kudde och hund med gungande huvud i bakrutan, ögonlock har jag två själv så de räcker. No bjäfs........

Dr Tinnitus
Visa användare
1.621
balmgren
BMW iX3 Premier Edition -22
740 helt orginal förutom mild sänkning på 16" orginalfälg samt halmhatt på hatthyllan :)

Mvh Björn
Ek
496
Ekan
323i Coupe -00
Stylade bilar går helt bort för mig. Helt orginal behöver de dock inte vara, som du skriver med 540:in. Ett par snygga fälgar är alltid rätt.

Men en sönderstylad 318, hm sådana bilar skrattar man ju bara åt.
Ro
1.708
Roffa
520D Xdrive -20
540 utan tvekan.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

En bättre jämförelse är kanske mellan två E36 Coupé...

318 komplett med M3-kjolar, backspeglar och fälgar ELLER 328 standard

Hade själv tagit 328:an...

___
//Ulf
Cr
42
Creepshow
525iA Touring -96
Programmer: Som sagt var inte att jämföra 540 med 318,,,men förstår din poäng

Mvh Patrik

Bmw...Wroooom......
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
318 men jag hittade aldrig någon, någon som vill byta? :-)
540i helt klart :D
Helst med ACSspeglar och fälgar!
Styling på BMW???? Vilken svordom!!! eller hur ska jag uttrycka mig? Lite sänkt med andra fälgar tycker jag är ett måste. men med jappsplast och skit, med gälar överallt och måsvingedörrar, med 59" fälgar med spinners och recarostolar och allt annat fast and furios skit går bort direkt på en BMW! Speciellt den där mega jumbo super duper coola grejen på bakluckan som tydligen kallas vinge. Nä fy fan!!!! Det ska vara cleeeeeeent!!!

Skriv på för sänkt bensinpris!!!! www.bensinskatteuppror.se/
En vit 540, med kromade slutblås, utan modellbeteckning och med ett par snygga 17-tummare är helrätt ;D
co
48
cool_lilja
M5 E34 -89
hehe, jag vet inte om jag får svära här, men just nu åker jag en *olv* 360 GL med fet turbo motor.......rostlagad och takräcke, hehe

grymt roligt att leka med, hehe

Ponani me biatch
En original M5, ingen vet riktigt vad det är, (förutom vi kännare) men de flesta som prövar lär sig nåt:)

Länk

Glömde...

Det skojiga är att få, mycket få vågar ens (i finland) börja försöka mot min M5, och de som gasar förbi orkar man ju inte ens ta upp mot, eftersom det alltid är ett glas klart fall vem som segrar.

Ex denna vecka:

En MB C klass 180 kompressor hänger mig i röven med M5'an på motorvägen i ca 120km/h, sedan gasar han fullt om mig, jag menar vad ska jag bevisa?!:)

Exempel 2:

Idag kör en VW passat om mig på höger sida (inte vet jag varför!!!) med ett avgasrör på vardera sida (såg mycket dåligt lagat ut) antagligen en 1.8T...

Jag höll mig till fartbegränsningen båda ggrna...

En sleeper är coolt.

Länk

Li
9
Liegia
320i Coupé -92
gillar lite mer diskret "styling" tex nya fälgar eller liknande men snöplog och annat skit håller jag mej lååååångt ifrån.
lägger dock mina pengar på mer pulver under huven i första hand.
så bmw 540 utan tvekan av dom.
540.

/Olof

Überlegenheit aus Bayern
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.