|
|
|
|---|---|
|
Hej E28:a freaks. Vill bara tala om att jag monterade på E34:a fjäderben fram på min E28:a idag. Det enda jag behövde göra var att borra upp hålen för de nedre tre skruvarna (12,5 mm) samt att vika undan bromsskölden vid bromsoket( återanvände E28:ans skivor och bromsok). Ett bättre val är väl att använda E34:ans prylar men det får bli en annan gång. DET BÄSTA med hela bytet är att ABS-sensorerna fungerar alldeles utmärkt tillsammans med E28:ans bakre dito, trots att "triggerhjulet" har mycket färre men bredare tänder. Beövde bara skära lite på kontakterna för att dom igenom hålet i karossen. Och för de som håller liv i de trevliga E28:orna "May the FORCE be with you". There`s no substitute for cubic-inches -Hasse K- | |
|
Länk Om du värnar om E-28 så kan du kolla i forumet där.... Om du nu inte redan är användare där... mvh Billy Billy B10 , AlpinaCS 008 Länk Länk |
|
| Det är förbjudet att skapa sånna här trådar utan att lägga upp bildet! Stod inte det i "avtalet"?? =) | |
|
Vad är " lägga upp bildet" för nånting? There`s no substitute for cubic-inches -Hasse K- |
|
|
Tror han menar att du ska lägga upp bilder på "bygget" :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Just precis! R ligger bredvid T, som man kanske förstår..? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.