|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Programledaren framstod som en 15-åring som blir jättebegeistrad i allt som kostar över 150.000. Och totalt ointressant att lyssna på vad en totalt okänd bandmedlem i Millencollin har att säga. Inslaget med Hansen i busskuren är ju parodi på tv... Sen tonen i nybilsinslagen, lät lite väl entusiastisk. Men dom andra inslagen var helt ok, värt att fortsätta titta på. Programledaren kanske vänjer sig vid alla fräcka bilar... It´s a fast world... |
|
hampe m3 |
tillbacks m Peter Sundfeldt o joppe o grabbarna, deta va pinsamt dåligt, hoppa hit o dit melan inslagen, suck. Fattar inte att Motor journal las ner, bästa svenska motor pogram någonsin enligt mig. |
|
Jag har funderat lite kring programmet under dagen och kommit fram till vad det var som gjorde att jag inte gillade det. Programledaren vet lika mycket om bilar som jag vet om jazz, d v s tillräckligt för att känna igen de stora namnen, men i övrigt inte ett jäkla jota. Hans totala okunnighet lyser igenom allt han säger i programmet och får det att krypa i kroppen på mig. Han sa t ex nåt om att E91 var en ENORM laståsna... Ja - just det; "Vill du lasta RIKTIGT mycket och åka RIKTIGT fort". Hur många här kan inte räkna upp fem kombi-modeller som lastar mer än E91 OCH har bättre prestanda? Jag avskyr verkligen Mera Motor, men jag skulle hellre se det programmet varje kväll resten av mitt liv än se en säsong av Autobahn. Skit, skit och förbannad lort! |
|
|
Anders N: Som sagt, E91 hade ju ENORMT lastutrymme enligt presentatören. Hela 25 liter större än föregångaren.... Kors i taket (!) obs! ironi! |
|
| vill ha motorjournalen tillbaka :(:(:( | |
|
Den verkliga nollpunken måste vara när det i ett s.k. ”motorprograms” första avsnitt ägnas tid åt att lista s.k. ”onödiga” bilar och dessutom kora Porsche Cayenne, så häpnadsväckande ointelligent! Är inte hela världen full av onödiga bilar? Fråga MP, V eller Sp (Stockholmspartiet)? Enligt visa intellektuella uppfyllde väl redan den rostfria super-trabbin från forna DDR de flesta människors behov av bil! Inslaget med BMW M6 kunde kanske ha varit OK i ett annat sammanhang, nu började ju tankarna mest kretsa kring likheterna med tv3:s high chaparal. Undrar om någon kanalchef hade vågat släppa något lika erbarmligt undermåligt (alternativt felannonserat) om det gällt golf, segling eller varför inte fotboll. Hej alla fotbollsintresserade!! Jag har egentligen aldrig bryt mig om fotboll, men jag har en uppblåst badboll hemma och spelade tennis en gång som tioåring...god natt kanal 5! |
|
|
Fattade inte vad man skulle få ut av ägarna till bilarna som kom upp lite mystiskt mellan reportagen???? Sen lite dumt att dom delade upp reportagen också... Blev lite hoppigt =( .. Kommer iaf fortsätta titta ... Min sida Länk |
|
|
Speciellt när man som jag spelar in allt med BMW på video... It´s a fast world... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.