|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Ska tydligen testa M6, kan vara sevärt trots tvivelaktiga programledare. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tror att Mathias Mach 1 är höjdpunkten (fråga VP vad han tycker) :) ///MVH Hasso Länk |
| Pratar inte med Audi ägare ;-) | |
|
Hm, något som skrämmer mig dock är följande citat från hemsidan "Det ena programmet blir inte det andra likt. Under programseriens gång får vi ta del av skarpa jämförelser och utmanande dueller, men också bilstyling där vi får tips om hur man förvandlar den allra blekaste bilen till något alldeles extra." Eller. Kenneths dröm är att köra skiten ur en röd Ferrari och det är precis vad han gör. Jag tror nog att det blir ett program i prestandastuk (tv3), förhoppningsvis något bättre. |
|
| Jag hoppas allt vad jag orkar på att programmet är bra, med tanke på att det är detta vi får se istället för Motorjournalen. | |
|
Åhnej... Programmet är skit. :( :( Tack för det, Kanal5............... |
|
|
Ett så utomordentligt värdelöst motormagasin! Varför kan inte svensk TV spotta fram ETT ENDA SEVÄRT MOTORPROGRAM???!!! En skäggig tomtenisse som ska föreställa någon slags programledare, som inte verkar ha en susning om vad han håller på med... Och den där provkörningen av M6:an var inte mycket att hänga i julgran... Nästa måndag kl 22 sitter jag absolut inte och tittar på kanal 5. //Chrille |
|
| De måste verkligen tro att vi är idioter som sväljer vad som helst bara det är bilar... | |
|
Som jag befarade, ett riktigt skitprogram. Konstiga klipp mellan reportagen, en programledare som inte verkar kunna nåt om bilar och nonsen-intervjuer. ___ //Peter Lundin "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Vilken tur att jag missade programmet då.... ? :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
M6an va brutal =) |
|
|
Fredrik Huldts reportage om M6:an var egentligen (hittils) det minst misslyckade inslaget. VILKET Ljud från den bilen.... huga. ___ //Peter Lundin "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
| tummen upp!!! | |
|
Kenneth Hansen var bättre än befarat. Kenneth är en supertrevlig kille, ödmjuk som få, och att köra bil är det väl ingen betvivlar att han kan. Med lite träning framför kameran kan han bli bra :) Den andre liraren ser ut att höra hemma i filmen "Tillsammans", honom kan de slänga åt skogen. Vilket j*vla dyngprogram. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Var först lessen att se Motorjournalen försvinna men måste säga att det här programmet känns skoj. Det hade vart optimalt med båda -- med MJ som det mer "seriösa" alternativet. Men dom testar intressanta bilar på ett skojigt sätt så hatten av för nytänkande, påhittighet och en viss mån av humor. Vad är det ni saknar? Mossiga trafikmagasinprogram där man mäter vändradier, lasthöjder och ojar sig om någon deciliter i bensinförbrukning ? Och inte att förglömma -- normfamiljen som testar isofix-anslutningen av barnstolar samt vilka skidboxar som passar railsen :) |
|
|
Tack och lova att TV licensen inte betalar det där skräpet, nästan den låga TV4 nivån på eländet... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
starkid, Det ultimata motorprogrammet i min bok skulle vara en kombination av Top Gear, Fifth Gear och det som gick på någon tysk TV-kanal som hette Auto Motor und Sport- TV. Får dock säga att det var rätt skoj med Thed Björck tokpressandes i en 240 :D Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| Absolut bästa var ju fotbollen, Och dom säger att småbilar är tråkiga :) | |
|
Kalle, Har bara sett fifth gear och top gear och håller med, Tiff och Clarkson i samma motorprogram vore en stark laguppställning. Men i detta första program så har vi sett en 428 cobra jet mustang, m6 inkl test av launch control och som sagt lite skojfriskt rejsande med en 240 av krashkungen. Tummen upp från mig, känns liiiite skojigare än att se älgtester med en fullastad ww passat och annat mossigt konsumentbilssnack. Lite mer teknikprat saknar jag dock, och 69:an mach 1 bara skriker ju efter en liten mustang-historielektion. mvh |
|
|
Tyckte programmmet var rätt skönt. Är SÅ trött på Håkan Mattsson eller vad han heter i Mera motor. Lite annorlunda med intervjun i RX8:an... Perfekt med lite säkra kort från Top Gear. Tänk dessutom på att detta var första programmet och alla är vi nya i början. Tyckte ändå att vi skall var nöjda med både en M6 test och en kort presentation av nya 3 touringen. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Jag erkänner att jag garvade när Thed Björck smiskade den gubb-blåa 240:n runt banan, mot Mathias Färm i RX8 :D Lite Top Gear- känsla på det inslaget, synd att det varade i 1 minut bara. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.