|
|
|
|---|---|
|
Damn, var ute och smiskade polarens E30 320 med 325 motor nyss, fyfan vad snuskigt roligt! Den saknade ljuddämpare också, ljudet var helt oroligt skitgrymt... fullt spjäll i ettan, sen fanns det inte minsta tillstymmelse till fäste när han la i 2:an, satt och asgarvade, MÅSTE HA EN 325:a SNART! ;) Ni kan ju gissa om min 320 med originalsystem kändes tam efteråt... :\ | |
|
Ehh? Var det blött ute? eller har vintern kommit tidigt? |
|
| Inte det minsta blött... men väldans dåliga däck misstänker jag. | |
|
Lustigt, jag har svårt att få däcken att släppa på 1:an om jag inte släpper kopplingen lite häftigt och gasar fullt.... ligga på 2:an och ge full gas med däcksläpp som följd, ehh nej. Bara därför jag undrade om det var blött, alt tidig vinter =) |
|
| Nej men alltså, han kickade ju i tvåan efter att ha dragit till regulatorn i ettan. Järnet i ettan, kopplade och kickade i tvåan. Det var ju inte precis så att han bara gasade upp stället i tvåan :P | |
|
ok... =) |
|
|
Visst är en gammal ylande E21/E30 med 2,5-sexan och fria pipor en rackarns skoj bil med ett ljud/oljud som ger rysningar, oftast av välbehag. Fast det brukar ju bli väl drygt i längden med detta ylbrölande. Skitkul att köra för det känns som om det går som bara fan. Men egentligen så är de ju skapligt sömniga i dagens tuffa konkurrans på vägarna. Dr Tinnitus |
|
nxv |
min 325:a släpper åxå på tvåan när man kommer med full flås från ettan. Det är hääärligt. snart ska man montera det nya avgassytemet åxå. nästa sommar blir en fiin sommar. Bilen på G: Länk |
nxv |
onödiga inlägg är nog min specialitet.. :) Bilen på G: Länk |
SpineKracker |
Min släppte lite på 3:an med 2,5:an.... yeah! =) |
nxv |
jag vet inte om min kan det för jag har aldrig lagt i trean :) (den är kaputt, någon som har en fin 325 låda övers?) Bilen på G: Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.