|
|
|
|---|---|
|
Vilka original växlare fungerar i en 328i -98 med business (stavas?) stereo, kasett med reverse, RDS och växlare? Z3? e39? Vad ska man betala? Och tar de brända skivor? Om inte är ju egentligen en mp3 enhet från ex. vis alpine att föredra, även om det blir dyrt initialt. ...och just det, är det lönt att demontera och försöka rengöra eller "laga" en växlare som säger "no disc" med skivor, både original och cd-r? Patrik | |
|
Länk BMW - För att det känns rätt! |
|
|
Kolla även: Länk för att uppgradera. BMW - För att det känns rätt! |
|
|
eller kanske? Länk BMW - För att det känns rätt! |
|
|
Tack för länkarna! Jag har en viktig fråga dock...tar en business cd av enkeltyp brända skivor? Det blir ju dyrt annars i längden för en notorisk nyttjare av piratmaterial. 1500kr borde man väl kunna få loss dem för...får prova. Patrik |
|
|
Vet inte om den tar brända skivor. Växlaren i min e39:a är ju av fabrikatet alpine så den läser bränt material. Jag har ingen singel cd-spelare i mittkonsollen (dock kassett) så jag vet inte. Däremot är det väl ovanligt att bilstereoaparater inte läser bränt. Eller? Du får nog passa på (skynda göra affär) för de är eftertraktade. / Jonatan BMW - För att det känns rätt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.