|
Sida 3 av 10
|
|
|---|---|
|
Men varför tror ni inte det är en 20 Jahre Motorsport då? Utrustningen stämmer ju med vad fjamsetramsa säger. Ok hans pappa har förmodligen fått det om bakfoten att det är en -93a (om han nu köpt den i tyskland så kanske han utgick ifrån att det är en 93a eftersom den tillverkades hösten 92). Informationskedjan far och son kanske inte har varit helt vattentät med tanke på att fjamsetramsa tror att det är 17 bilar och inte 20 m.m. Men vem mer än ni har stenkoll på specialversionerna av M5 :) |
|
| Fram bevis då ! | |
fjamsetramsa |
för min del är diskussionen iallafall avslutad..tack o gonatt sov gott alla...Och Tack för stödet Crisse... |
|
Eftersom fjamsetramsa inte kan komma upp med några bevis över huvudtaget så tar man inte honom heller på allvar, åtminstone inte seriösa personer. Många skrattar åt det istället! Det räcker tyvärr inte om man bara har kört en standard M5 3,8 (om ens det). Förstår också att han tycker att diskussionen är avslutad med tanke på att han inte har något att komma med, förutom en massa strunt som vilken snorunge som helst skulle kunna hitta på. //Schnitzer PS. Idag köpte jag mig en M5 3,6 årsmodell 1997 med all Cecotto-, Winkelhock- och 20 Jahre Motorsport utrustning, dessutom är det en touring! Detta är det enda exemplaret i hela världen :) :) :) |
|
|
Eftersom vi har alla 20 chassinummer på 20 Jahre bilarna så är det ju en hyfsat lätt sak att fråga vv om det finns regat något mer än GD63495 och GD63475. Gör det inte det så är det en lögn, annars så får vi det svenska regnumret och då stämmer det som fjamsetramsa säger. Vem kollar? Jag hittar inte min lista med nummerna för närvarande. Vore intressant att få svart på vitt. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
schnitzer@ pimpen@ överens ! crisse@ om man är läskunnig kan man ju påsta vad som helst !! vår vän säger@ ...ni får helt enkelt tro vad ni vill.. = det ända jag tror på är att han har en 'farsa' och resten kan kvitta - - klar slut ! |
|
|
fjamsetramsa: du kan väl maila reg.nr. till m5toureg så slipper du lägga ut den offentligt... Micke K. Länk |
|
fjamsetramsa |
nope..har inte lust att va utpekad längre, folk får väl trovad dom vill, det finns förmodligen register som är mer fullständiga än vad dom duktiga m5 pågarna tror här.. |
|
b97_knl@ t.ex. eller till någan annan som kan reda ut begreppen - det hade ju varit kul om det fanns ytterligare en fin E34 M5 i Sverige av vilken sort det nu må vara - - men det handlar ju tydligen om något helt annat här - vår vän har inte fattat att enthusiasterna har intresse i den eventuella bilen (numera tvivlar jag på att den ens finns) just för att de är enthusiaster - - att kritisera -våra- register är bara löjligt eftersom de är INTE -våra- det är BMW's produktions-statistik det handlar om, inget av detta har jag eller någon annan hittat på själv - - slutsats: den här grabben har gjord sig lustig på vår bekostnad och han har lyckats ganska bra med det, sådana lustigkurrar finns i de flesta forum - nu får det vara nog, tacl för mig ! |
|
|
fjamsetramsa; Du kommer ju vara utpekad tills du lägger fram fakta som inte går att hitta från internet, så enkelt är det, stämmer m5toureg slutsats, så hoppas jag du skäms och inte skriver något mera.... Jag sticker ut huvudet och tror på dig fortfarande, så maila mig i stället, om bilen. Mvh Stephan |
|
|
Jag vill inte hoppa på någon här, men bilen kanske bara är en 518 med M-emblem... =P Nej nog har farsan en M5 men varken han eller pågen har RIKTIG koll på vilken version det verkligen är. Jag bedömer att det är en vanlig M5 med lite specialutrustning eller en 20jahre -92 och att årtalet blivit lite fel... Fram med info nu, jag är nyfiken =) Sen undrar jag hur nån kan ta namnet fjamsetrams och tro att man ska bli tagen på allvar...........................???? |
|
| mageng: haha ?? | |
| Såg att fjamsetramsa var 38 år, kunde lika väl vara 8 år... Han kanske fantiserar om åldern med.... =) | |
fjamsetramsa |
Annars har jag ju en Sl500-98 om vi ska jämföra den med en m5 cecotto eller vanlig..samma skrot ändå...mer än 10 år gamla bilar är väl ändå inte lönt att lägga ner sådan energi på..ska den här tråden fortsätta får vi ta ledigt från jobbet allihopa för o hinna engagera sig...som jag skrivit innan så är detta avslutat för min del... |
| Tramse - Du har din åsikt och sköter ditt på ditt sätt, låt oss göra detsamma. Förstår att du blir sur när du blir påkommen med handen i kakburken, men så är det ofta när man far med halvsanningar. | |
|
Vad är detta för tråd alltså! Fram med REG nummret nu, vi vill ju se det! (tror iof att de flesta här förstått att det var lögn från början.) M.V.H. |
|
|
fjamsetramsa: Var en man, stå för vad du säger istället , du skämmer ut dig ordentligt här när du håller på som du gör nu ! Det är inte ens roligt ! Antingen så har din far en speciell m5a eller så har du drömt för mycket ! Du har fortfarande chans att ge dig själv upprättelse om du vill ! Det blir svårt att ta dig på allvar i fortsättningen här på forumet ! |
|
|
Ja kom igen nu! jag vill veta hur det ligger till egentligen. Här läser man att det kanske finns en M5 20-jahre till i sverige. Även om jag inte vet så himmla mycket om dem så är det ju JÄTTESPÄNNANDE, sedan mynnar det hela ut i pajkastning och att den som tipsar om bilen vägrar ge information som kan styrka vad bilen egentligen är och dess existens över huvud taget. Kom igen nu, Jag vill veta! m5toureg och schnitzer735i har ni hittat någon mer potentiell "20-åring" i Sverige? fjamsetramsa: har man sagt A får man säga B. Vill inte din fader lämna ut chassienimmret är väl det tänkbart, har han blivit lurad är ju inte det så kul (fast om det är en individualbil utrustad som en 20-jahre är ju det jättehäftigt), men skriv det i så fall, du har ju liksom målat in dig i ett hörn där du måste tala för att behålla din trovärdighet. Jag misstror dig inte i denna stund, ännu! Ärlighet varar längst. mvh Fredrik (en mycket nyfiken sådan) |
|
|
Han kommer inte att ha något att komma med, så det är egentligen lite dumt att tro det! //Schnitzer |
|
|
Schnitzer: Nej, men man vill ju gärna tro gott om folk i alla fall... Det är ju inte så vettigt att göra drygt 500 inlägg och sedan fippla bort sin trovärdighet på ett så dumt sett. Klantigt av mig att blanda ihop din och Stephans735i:s nicknames, sorry. mvh Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.