|
Sida 2 av 10
|
|
|---|---|
|
fjamsetramsa@ håller du på att driva med oss ?? 1>17, Cecotto, 20 Jahre = läg av !;);) om detta åndå är seriöst så vill vi gärna reda ut vad det handlar om, det finns alltid några överraskningar inkl. överambitiösa säljare, t.ex. finns det någon som köpt en M5touring-Winkelhock från en BMW-återförsäljare ! säljaren 'trodde' det var en -Winkelhock- eftersom bilen hade 'kontrastlack' !! men att din farsa har hämtat en 3.8 Cecotto som är röd från fabriken slår det mesta, det mesta är däremot möjligt > det finns t.ex. bilar som beställdes som nya från Individual med exakt samma utrustning som en Winkelhock MEN även då blir inte bilen en RIKTIG -Winkelhock- dvs en av 51 i allafall - OM farsan's bil är en "20 Jahre M-GmbH-Jubileumsb-bil, gratulera i så fall, vilken av de 20 är det då, nr. 1, nr. 17 ??? även om bilen är långt borta, du kan väl 'farsan's' reg.nr. ???? eller har du numera skrattat ihjäl dig på vår bekostnat ???;) inte så farligt heller för att 'it's only rock'n'roll anyway', dvs. inte så vansinnigt viktig - - Stephan 735i@ intressant, vi får återkommer till detta !- M5touring register |
|
|
fjamsetramsa: Fixa reg.nummer sa ska vi se. //Schnitzer |
|
|
Håller med m5toureg i hans resonemang! //Schnitzer |
|
|
Håller med Schnitzer ! //Marc |
|
|
Verkar inte som det finns något reg.nummer nu plötsligt. //Schnitzer |
|
|
så det var som jag trodde ?? det var bara på skoj för att kolla hur långt vi kan tänkas gå med 'useless knowledge'-vetenskapen ??? ;);) - synd, det hade varit kul med ytterligare en "20 Jahre"-bil i Sverige !! eller en annan fin E34 M5 för den delen !!! M5touring register |
|
fjamsetramsa |
jodå...han är inte hemma idag bara |
| I smell bullshit... :| | |
|
fjamsetramsa: Men varför kan du inte ringa och bara prata med honom? Du borde ju kunna reg.numret i huvudet på en sån bil, speciellt om du har kört den flera gånger. //Schnitzer |
|
|
fjamsetramsa: Ge dig nu ! Kan du inte backa din historia så är det bättre att du håller den för dig själv ! |
|
|
fjamsetramsa@ ok då, betyder det att påståenden är seriösa och det följer fler uppgifter, reg.nr. altern. de sista 7 siffror/bokstäverna av chassis-nrt. ? det låter spännande !fast kan du inte reg.nrt. untantill eller har en bild på bilen hemma med reg.nr. synlig ?? M5touring register |
|
fjamsetramsa |
Det har jag inte och jag lämnar inte ut nån nummer här...ni får helt enkelt tro vad ni vill...erat register stämmer iallafall bevisligen inte... |
Gemini__ |
Sluta tramsa nu fjamse. Hur kan du påstå att registret "bevisligen" inte stämmer? Du har inte lagt fram några fakta som bevisar något överhuvudtaget. Det är väl det vi alla väntar på att du skall göra... Länk |
|
ok, nu får det räcka, det hade varit kul men..... tro vad ni vill det är precis vad jag gör... och vad det gäller registerna, så är det ju INTE våra register, det handlar ENBART om kalla BMW-fakta och de finns just precis till för att bl.a. avslöja felaktiga påståenden m.m. - det går utmärkt att dubbel-kolla samtliga 'register' med M-GmbH direkt- .........bevisligen inte ?? vilka bevis ?????????????????? 'dream on' ! tack för mig, sånt -trams- har jag verkligen inte tid med !! M5touring register |
|
|
Fjamsetramsa; Registret stämmer inte kan du skriva, dock inte registret stämmer bevisligen inte, för några bevis har du inte, om du har det kan du svara på dessa frågor; är den Svenskregistrerad? Har den några innerpaneler, trä eller annat? Har den kvar sin moccaväxelspak? Har den skinnklädsel? Mvh Stephan |
|
fjamsetramsa |
titanpaneler moccaspak tyg/moccainredning recarostolar |
|
Allvarligt talat så tror jag inte att det finns någon M5 överhuvudtaget i denna diskussion som Fjamsetramsa pratar om. Jag vet inte hur många olika historier jag har hört om dessa bilarna, allt från värsta univeralfälgarna som ska vara original från fabrik till en M5 som ska ha Cecotto inskrivet i instruktionsboken, samt att det dessutom är en 20 Jahre Motorsport med en massa Cecotto-utrustning. Alltså, detta är skrattretande att det finns personer som är så påhittiga till såna här lögner. Det tråkiga för dem är att det brister när de möter personer som har kunskap inom området. Det märkte vi tydligt i den här diskussionen. Från att först ha varit en M5 3,8 -93, till en M5 3,8 Cecotto och till slut M5 20 Jahre Motorsport inkl. Cecottoutrustning. Nej, "back to school" är det ända jag säger!!! //Schnitzer |
|
|
Vad är titanpaneler, är det alupaneler som M5 E39? Finns den i Sverige? Mvh Stephan |
|
fjamsetramsa |
ja det är riktigt...snöa in i era register... |
|
Killen driver nog med oss seriösa M5 entusiaster ! Litar helt på vad ni skriver grabbar, som sagt "fjamsetramsa " har nog inte rent mjöl i påsen ! Det är inget annat än rent jävla skitsnack ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.