|
Sida 10 av 10
|
|
|---|---|
| Snyggt var det inte iaf :) varken front eller inredning | |
|
För min del har jag svårt att förstår poängen med att skriva negativa kommentarer. Jag brukar inte skriva att 2serien är ful ibak, att jag hatar coilovers eller att Phoneixgelb är en rätt hemsk färg (Imolarot II är inte heller lyckad). För det ger ingenting. Jag kan förstå att förstå att fronten får folk att reagera. Men hade BMW bytt till inglasade strålkastare 1993/1994 hade fronten var naturlig. Stephan |
|
|
Negativt? På vilket sätt? JAG tycker den var skitful = Subjektivt Nu diskuterades bilen i fråga och inte 2-serien, Imolaröd eller coilovers. |
|
|
@Stephan Det är väl inte din åsikt som gäller eller har du svårt när andra lämnar kritik? Phoenix M3 har rätt i sin åsikt men du får har rätt också om du tycker det är snyggt men var inte så himla PK hela tiden. Hur man nu kan betala 12,000 euros för den konverteringen, borde gå riva ner det hela om nån köper bilen och göra den snygg igen. |
|
|
'It's a free world' men att ändra på en unik bil är nog inte en vidare bra id. Det går ju bra att köpa en annan och kanske även till lägre pris. - 12.000 DEM var det när det begav sig (INTE EUR) som betalades av BMW återförsäljaren till Gemballa och inte av första ägare. Varför kan man ju undra men varför inte det finns värre ideer. - Jag hade glömt varför jag inte skriver/läser här så ofta längre, nu kom jag ihåg. |
|
| Jag håller med Stephan735i (speciellt om Imola :D). Jag tycker den är helt OK. Den är unik, låt den förbli så. Dessutom så är det säkerligen xenon strålkastare, väl? | |
| Kan bli svårsåld med tanke på just konverteringen, har sett den i verkligheten för några veckor på en träff och vi var många som undrade vad i helvete man hade gjort med fronten. | |
| Tycker det såg rätt ok ut ändå. Man får väl hoppas att en eventuell köpare inte är så korkad så att denne bygger om bilen till original om bilen är beställd och levererad så här en gång i tiden. Men känns lite olyckligt att bilen hamnat på den firman? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.