|
|
|
|---|---|
|
Efter att en kylfirma hade bytt kondensor i min bil upptäckte jag att en gummilist hängde ut under kylaren. Jag har kollat sprängskisser i Bentley Service Manual och på RealOEM.com, men jag förstår inte var den ska sitta. Det som förvirrar mig är den böjda formen, för jag hittar inget kring kylare/kodensorn som har den radien. Jag tog ett par bilder med min kameramobil (ursäkta bildkvaliteten) och laddade upp dem här: Länk Någon rutinerad E34/M50 mek känner kanske igen gummilisten om jag har tur. /Anders --- 15" och gula blinkers, för att jag törs --- | |
|
Den ska sitta ovanpå kylaren,fäst i plåtkanten framför kylaren. __ BMW - When you need power and comfort. |
|
|
Vet inte vad den fyller för funktion egentligen, pillrig att få dit så min ligger i skrubben sen jag bytte kylare. __ BMW - When you need power and comfort. |
|
|
Aha, det var ju inte lätt att se, tack så mycket! Det kan ju förklara varför kylaren sitter något lösare nu trots att de båda plastsnäppena till kylarens överkant är nya. Ska prova imorgon. /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.