|
|
|
|---|---|
|
Jag är inte så himla bra på priser osv, men trodde jag satte ett bra pris, rätt eller fel? Bilen går optimalt bra i motor osv, däcken måste bytas, skatten måste betalas. Vad kan jag begära? Länk Måste tyvärr sälja, ekonomisk blackout, börjat på nytt jobb m efterskottslön = 2 mån glipa på inkomsterna... | |
| (Det skrämmande är att jag gav 39000:- för bilen hos handlare, nu i juni månad, jobbig förlust redan vid 25 tkr..) | |
|
Nästa gång får du kolla värderingsforumet innan du handlar :-) Jag tror att 25k är rätt så bra prickat. 20-25 i slutpris, ungefär. Lycka till med nya jobbet och med försäljningen, hoppas att det kan bli BMW snart igen. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Det var en fin E32:a, det såg iaf ut så på bilderna. Kommer ihåg att jag själv blev sugen när såg bilden på den när du satte in annonsen, men med tanke på bensinpriset idag och 735ans förbrukning så valde jag att bläddra vidare efter mera ekonomiska bilar. Är bilen verkligen så pass fin som den ser ut att vara på bild så ligger du rätt bra till i pris. Men tänk på att det är riktigt svårt att sälja bil idag rent generellt och E32 tillhör inte de mest lättsålda bilarna. Mitt tips är att lägga ut fler bilder som visar hur fin bilen egentligen är och gör en bättre presentation om bilen, lägg även ut den på blocket.se Fungerar det inte så återstår bara att sänka priset. Om bilen är rostfri så förklara det i annonstexten. Det står att bilen är ren i motorrummet, kanske bra att visa det då. Hur är det med kammen? är den sliten? ventiltickande? Om inte så är det ju ett plus då det är ett vanligt fel på M30 maskiner, kan vara bra att berätta om det. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| Host, det låter som du borde ställa av bilen ett par månader istället. Och ringa "morsan". ;) | |
|
Tack killar. PowerMac: Precis vad jag gör, men det är så j*vla trist när man har ont om stålar. Älskar bilen annars. Bilen är: Inte rostfri, det är en del småfix som sagts i annonsen. Men jag visar den gärna. Allt funkar förutom kylningen i ACCn, dock funkar termostaten i ACCn, så sätter man 22 grader blir det så, givetvis då förutsatt att det inte är 49 grader utomhus... ;-) |
|
| Måste sagt för högt pris eller vara för ärlig, för ingen har hört av sig. Önskar fortfarande få den såld, trots allt. Behöver några lakan... so to speak. | |
|
Har du lagt ut annonsen på fler ställen? Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| Sant, inte gjort det än faktiskt, kändes som om det var väldigt många som tittade här. | |
| Vill man ha en fin annons med många bilder så är det AP som gäller, vill man sälja så är det Blocket som gäller. | |
|
Här på AP är det många som tittar på annonserna men Blocket är det som gäller för att nå ut till den stora skaran. Från Blocket kan du eventuellt länka till din AP-annons. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.