|
Sida 8 av 15
|
|
|---|---|
735 |
josef, bara en fråga; vad gjorde att du ville sälja bilen? Och vad var det som senare overtygade dig att inte sälja? Blev bilen så pass mycket bättre med 24' riktiga mil i ryggen?? BMW-förare älskar oftast! |
| Det är väl ingen här som vet vad han egentligen betalt för bilen eller ????????? | |
modano |
Jaymz, håller med.. nåntin är riktigt lurt med detta... |
|
jari65: Josef har själv skrivit i tråden att han betalde 125' för bilen. Om det stämmer eller ej kan ingen utom han själv svara på. Dock tyckte han ju själv att det var så EXTREMT ASBILLIGT, vilket bör tyda på att han i alla fall inte betalat mindre än så (?) - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
Kan ju säga såhär att 330d vet vad han pratar om. Mer säger jag inte. Asken |
|
|
Asken : vart ifrån kom 330d helt plötsligt på denna sida . MVH jossi |
|
|
330d har på sina 4 inlägg kunnat påvisa att 3 olika bilar har blivit skruvade och i och med att Asken "går i god" för honom så ifrågasätter i alla fall inte jag riktigheten i hans inlägg. Kombination av information från både garantireperationer och vanliga reperations- och serviceåtaganden lämnar ju knappast något tvivel rörande denna 528, den är rejält skruvad. ___ //Ulf |
|
|
josef: han kommer väl därifrån alla besökare kommer. av nyfikenhet. Mvh Asken |
|
|
Säger inget om det som har hänt. Utan säger bara att göra nånting åt att man blivit lurad av en privatperson i sverige är lönlöst om man ska nå någon ekonomisk vinning av det. Slutar oftast bara med en ännu större ekonomisk förlust. Sverige saknar ett fungerade rättssystem för den lille. Bara och inse fakta. Så jag tror att 99,9% av alla människor bara biter i det sura äpplet och sväljer. |
|
735 |
AEG: Maste tyvarr halla med dig! :-( Och sen saljs bilen vidare till nasta intet ont anande person... Josef: Hur gar det med bilen? Har du fatt papper som visar pa motsatsen till det som sagts pa forummet?? Har mina misstankar om vem den dar 330d ar... |
|
735: tror det blir svårt att hitta papper som skulle visa på motsatsen. Modano jobbar ju som många vet på en BMW-åf och det var ju han som skickade iväg förfrågan om garantireperationerna. ___ //Ulf |
|
735 |
Programmer: Jo jag inser detta med. Men det vore ända intressant att fa reda pa detta av agaren. |
|
Så sant men hoppet är ju det sista som.... ___ //Ulf |
|
modano |
Hur har det gått för Josef ? |
|
Ska åka till BMW i Norrköping på måndag tänkte jag ... Fick den i onsdags från BMW, båda framdörrarna och bakluckan byta.... MVH jossi |
|
|
Märkligt att byta båda framdörrarna och bakluckan på en bil som ägaren beskrev följande: "För att bilen är Tip top skick ,ingen rost någonstans.Import från stuttgart ( 1 Ägare),Jag lovar nybilkänsla,nästan." |
|
| De verkar va mycket som är märligt i den här historien. | |
|
Enligt josefs profil så verkar han i alla fall nu ha sålt bilen. ___ //Ulf |
|
| Hur ser du det? Det står ju "äger följande bil" sen bilen som har diskuterats i denna tråd. Eller... ? | |
|
MD: josef har ändrat sin profil sedan jag gjorde mitt inlägg... I går så stod det "520 Touring Navi/Tv -01" under "äger följande BMW" och "528IA Touring Navi-TV -00" fanns under "har ägt följande BMW". Tror nog att 528:an är såld... ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.