|
Sida 11 av 15
|
|
|---|---|
|
Ulf: Japp! 528:an... Drog ut ett utdrag från bilregistret för skojs skull... |
|
|
PowerMac: Nog för att det blivit lite av en häxjakt på "josef", det är jag beredd att hålla med om. Men han hade kunnat slippa detta genom att inte krångla till hela situationen som han gjorde med diverse lögner osv. Att han dessutom från början frågade om hjälp och fick massor av engagemang från panelen här på forumet och sedan gjorde tvärtemot vad alla rådde honom till, gjorde ju inte saken bättre. mvh. _____ Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
crille82: så vad du säger är att han som sålde den till Josef och sedan tog tillbaka den har sålt den igen. ___ //Ulf |
|
|
Får väl gratulera josef till det nya jobbet som agent... (enligt profilen). Hoppas bara att herr Agent inte är lika slarvig på jobbet som i detektivarbetet med 528:an där spaningen förbisågs.... ;-) _____ Min BilBlogg & Slippa-bli-blåst-guiden: Länk |
|
|
Ulf: Tydligen... XGH168, BMW 528 IA Touring, Mörkblå Ägare fr o m: 050907: Is, Josef 051123: Yuksel, Danyal 051203: Redin, Peter Daniel Hmm Blev Herr Redin också blåst? |
|
| Det är det som är den stora frågan! | |
|
Noterad mätarställning 050815 96294 km |
|
| Tänk på PUL innan ni publicerar namn på forum. | |
|
XGH168 är ett släp.... M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Hehe, de stämmer Stephan :) Ett fabriksnytt sådant som inte sålts än. Regnr: XGH168 Färg: GRÅ Fabrikat: THULE VA1500B Årsmodell: 2006 Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
XHG168 är nog bättre :) ///MVH Hasso Länk |
|
XHG168, förstås, ursäkta mig! |
|
| Den där beskrivningen låter som en epilog från någon amerikansk evigetsåpa. ;) | |
|
Länk Schnelle fahrt, Härliche fahrt. |
|
|
Den är har tråden tar oanade vändningar varje dag. I går var bilen nästan omreggad till ett osålt släp och i dag visar det sig att bilens nya ägare redan aktiv på forumet och numera medveten om sin bils historik. Givetvis så önskas han lycka till med att få lämna tillbaka sin bil eller på annat sätt bli kompenserad. Blir spännande och vad morgondagen bjuder på ;) ___ //Ulf |
|
|
Antijustering: "så höjjer jag ögonbryna för "tv-spärr borttagen" dvs vilka firmor gör sådant om inte dom som håller på med justeringar av km m.m" Svar: Jodu jag tog min farsas audi till hans perssons bilar och bad dom ta bort tv spärren, vilket dom gjorde på engång ^^.. Så jag tror de flesta firmor skiter i det vill bara ha nöjda kunder hhaha |
|
|
Varför måste det alltid på följande historia när man kikar på bilar? : Man går först och kikar (har kikat lite på nätet el i tidning innan) och skapar sig en jättrebra bild av bilen och givetvis när man åker i den och hur bra den är på alla sätt och vis... När man kommer och kikar på bilen senare så inser man att några fel finns men man har ju redan målat upp den där bra bilden om bilen så man sväljer antagligen felen pga man vill inte rasera drömbilden man redan har målat upp... Det största rådet till er som kikar på bilar... Ta med en kunnig och lite negativ person som rådar istället... Detta har iaf jag börjat med då jag får lite hjärnsläpp så fort jag kikar på en bil. DET FINNS ALLTID FLER BILAR.... :) Medlem i Farsor med BMW |
|
|
Mycket klokt inlägg m_johan! För oss som inte är rationella bilkonsumenter utan entusiaster är det helt livsfarligt att åka ensam och titta på bilar. Jag har undvikit flera lik den vägen. 330 Gold Member of Luxury Cars Addicts Anonymous Don't dream it, drive it |
|
|
Va fan det är en jävla massa experter här psykologer själafrälsare mm om du ser en bil med denna finish som det är på denna vagn tråden vidrör ibland så är det inte så jävla lätt att bedömma 10000 15000 mil..Och jag har jobbat som bilmek i hela mitt liv ,,,skärp er nu detta ärende ligger inte på denna nivå ni babblar om |
|
|
Sen kan tilläggas att bitterheten smiter igenom ibland bilen var skruvad och det är inte kul att bli blåst på 14000 mil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.