|
|
|
|---|---|
|
Hej, finns här någon vänlig själ som har en cad ritning på m20 grenrörs fläns som skulle kunna maila den till mig!! maila isåfall till aasmilyy@tomelilla.nu Håkan | |
| Det finns att köpa flänsar på KL-racing. | |
|
jo jag vet det, men jag hade tänkt att göra en själv. så är det någon som har en ritning och vill dela med sig så maila den till mig Håkan |
|
| ingen??? | |
| Tror inte det är så många som har cad ritningar på såna delar, kan ju finnas men är nog lättare att göra en själv. Tar inte lång tid. | |
| någon som har en valig ritning på en då?! | |
| någon som har en valig ritning på en då?! | |
|
Det finns säkert någon eller några som har cad eller vanliga ritningar till M20 Men det kan ju vara så här.. Har man lagt ner åtskilliga timmar på att mäta, rita, trixa och dona för att till sist lämna en riktig dxf-fil till någon lasersnubbe för att skära den.... DÅ! Är man kan kanske inte så intresserad av att bara "ge" bort den hur som helst.. Hellre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
nej, jag vet det, men frågan är ju fri, får väl bli till att göra en egen då! Men tack iallafall |
|
Jeppe W |
Bonje; där slog du huvudet på spiken... jag var bussig å la ut ritning på dumpventil som sen ~400 pers laddade ner, vad fick man för det?? Jo sura miner angående varför jag inte laddade upp wasten oxå....å grenrörsflänsar mm. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.