|
|
|
|---|---|
|
Får lägga in en ny tråd pga att det blev lite fel i den förra. Hittade denna bilen när jag surfade runt efter en M3 cab Länk Denna bilen har en god vän till mig ägt sedan den var ny då han sålde den så hade den rullat följande: Uttagen :16-09-2003 kilometers :64.180 km Chassisnr: WBSBR91********** Hela nr kan lämnas om intresse finns samt div skadepapper. Har börjat bli lite trött på att se flera M-modeller här i sverige med helt fel mil tal därför hänger jag ut denna firman i Tyskland delvis för att visa att ÄVEN firmorna säljer "justerade" bilar. | |
|
Har bilen rullat i Sverige eller Tyskland? ___ //Ulf |
|
| Inget av dom länderna. | |
|
Förstasidan på deras hemsida hade fått mig att avstå från att handla med dom, men det är bra att du upplyser folk om att saker inte stämmer. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Det är inte ovanligt med justerade bilar som kommer utifrån men åker man till en SERIÖS återförsäljare i tex tyskland som bara säljer Bmw så är risken inte större för att bli lurad där än hos en svensk bmw handlare,bra att du hänger ut denna bilfirman,det var en del exlusiva bilar där som någon stackare blir blåst av :( Mpower |
|
| Lite ovanligt att visa bilder när ägare och/eller personal sitter med solglasögon och vräker sig i bilarna de skall sälja. Det skulle helt klart få mig att välja ett annat ställe. | |
| Ha, ha... Helt otrolig firma. Lite Karusmäki stuk på snubbarna. ;) | |
| Kan medela att bilen är på väg till sverige nu med en lurad ägar.. :( | |
735 |
Antijustering: Hur vet du att den ska till sverige? Vet du vem ägaren är? Informerat denne? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.