|
|
|
|---|---|
|
Jeg har autoklima i min E39, og på display'et ser man hvordan hastigheden på blæseren skrues op og ned. Men ingenting sker - blæseren kører altid på max? Nogen gode ideer? mvh Claus Møller E39 530D, Malmö | |
|
Hej, Det skulle kunna vara fläktmotståndet. Kolla tex här: Länk och här: Länk /Micke |
|
|
Hejsa! Mange tak for länk'et. Jeg har købt reservedelen i dag, og jeg vil prøve at bytte den om lidt. Mange tak! mvh Claus Møller |
|
|
Då håller jag tummarna för att det är den som är kass då... :-) /Micke |
|
|
Hej Micke! Tak for hjælpen, det var præcis fejlen. Nu fungerer den perfekt. Jeg skulle også bytte en lampe i højre dim-ljus frem. Da jeg tog dækslet af og kiggede ind, så sad der en kanin inde i kofangeren og kiggede ud på mig! Jeg ved ikke, hvem der blev mest overrasket? Men nu fandt jeg ud af, hvorfor dim-ljuset inte fungerede... Kaninen havde tygget i kablet. Så nu har jeg repareret kablet og sprayet masser af billig deodorant på, og så håber jeg kaninen ikke gillar deo.... Mvh Claus Møller www.cm-motorsport.dk |
|
|
Jättekul att det löste sig! Men en kanin som bosatt sig i kofångaren? Haha, det var nåt nytt! :-) /Micke |
|
| Ja, det må blive en stresset kanin, for jeg kører gerne 150 mil hver uge.... :-) | |
|
Herligt at du fik det løst Claus ;-) En 530dA er jo den perfekte bil når man kører meget ;-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Ja, den er ok. Men overvejer nu en lidt mere sporty bensin'er alligevel. Når man bor i byen og er under 30, så er en 530'er ikke helt billig i forsikring. Regner man forskellen på hel/halv-forsikring med + diesel straf-skatten, så rækker pengene ret langt ved køb af en ny bensin'er.... Med lad os nu se, hvad det ender med. mvh Claus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.