AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.333

Fejl på Klima - blæser kører max hele tiden?

Cl
39
Clausm
BMW 530dA ´00 M-sport
Jeg har autoklima i min E39, og på display'et ser man hvordan hastigheden på blæseren skrues op og ned. Men ingenting sker - blæseren kører altid på max?

Nogen gode ideer?

mvh

Claus Møller
E39 530D, Malmö
Hej,

Det skulle kunna vara fläktmotståndet. Kolla tex här:
Länk
och här:
Länk

/Micke

Cl
39
Clausm
BMW 530dA ´00 M-sport
Hejsa!

Mange tak for länk'et. Jeg har købt reservedelen i dag, og jeg vil prøve at bytte den om lidt.

Mange tak!

mvh
Claus Møller
Då håller jag tummarna för att det är den som är kass då... :-)

/Micke
Cl
39
Clausm
BMW 530dA ´00 M-sport
Hej Micke!

Tak for hjælpen, det var præcis fejlen. Nu fungerer den perfekt.

Jeg skulle også bytte en lampe i højre dim-ljus frem. Da jeg tog dækslet af og kiggede ind, så sad der en kanin inde i kofangeren og kiggede ud på mig!

Jeg ved ikke, hvem der blev mest overrasket? Men nu fandt jeg ud af, hvorfor dim-ljuset inte fungerede... Kaninen havde tygget i kablet. Så nu har jeg repareret kablet og sprayet masser af billig deodorant på, og så håber jeg kaninen ikke gillar deo....

Mvh
Claus Møller
www.cm-motorsport.dk
Jättekul att det löste sig!

Men en kanin som bosatt sig i kofångaren? Haha, det var nåt nytt! :-)

/Micke
Cl
39
Clausm
BMW 530dA ´00 M-sport
Ja, det må blive en stresset kanin, for jeg kører gerne 150 mil hver uge.... :-)
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Herligt at du fik det løst Claus ;-) En 530dA er jo den perfekte bil når man kører meget ;-)

BMW - Freude Am Fahren

//Simon
Cl
39
Clausm
BMW 530dA ´00 M-sport
Ja, den er ok.

Men overvejer nu en lidt mere sporty bensin'er alligevel. Når man bor i byen og er under 30, så er en 530'er ikke helt billig i forsikring.

Regner man forskellen på hel/halv-forsikring med + diesel straf-skatten, så rækker pengene ret langt ved køb af en ny bensin'er....

Med lad os nu se, hvad det ender med.

mvh Claus
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.