|
|
|
|---|---|
|
tja. ska kanske köpa en bmw och jag undrar vad den har för kjolar fram och bak.... evo 3 skärmar är det på den verkar det som iaf :) (ps jag vet att vingarna ser förjävliga ut) bild 1 på fronten: Länk bild 2 bakifrån: Länk //tacksam för svar | |
| såg ut som nått hemma knåpat rs kit eller nått.. m3 breddning på bilen iallafall. | |
|
ja enligt nuvarande ägaren är det en blandning av en massa olika paket... men evo3breddarna elelr vad dom heter sitter där men jag undrar om nån känner igen de fram eller bak... fast funderar på att köpa så att jag får komplett såntdär avgjutet evo3kit dvs köpa front och bakspoiler.... ja typ kjolen måste också vara evo 3 va? |
|
|
Det som är lite intressant med den bilen/traktorn är att det egentligen är en 4-dörrars sedan som är ombyggd till 2-dörrars. Ser ju lite lustigt ut... Bilen har ju då alldeles för korta dörrar, för att vara 2-dörrars. Mvh Carl Pärlan: Länk |
|
|
jag tycker det ser ut som den är byggd på en 2dörrars? kolla tex denhär: Länk ser ju likadant ut från sidan (alltså dörrstorlek) men jag är ej säker |
|
|
Den bilen är byggd på en 4 dörrars syns tydligt på bakrutan sa,t även skarven. Tycker att orginal evo3 kit ser betydligt bättre ut än den där.. bakkjolen ärgrotesk. |
|
|
Bakresidorutorna menar jag förståss och inte bakrutan. Vingarna är hämtade från volvo (850,855) om någon undrade. |
|
|
vingarna ser hemska ut jag vet... ska försöka köpa evo3front samt bakspoiler till den nu i höst/vinter. .. ok byggd på en 4d då... iofs stör det inte mig :) bara en epa :P nån som vet vart man kan hitta originalliknande vinge? elelr bara som gör sig bra på e30. |
|
| Satsa på en m-dubbel vinge klart snyggast på e30. Ananrs kanske du skulle statsa på en m3 vinge. du hittar nog något billigt på www.dnstrading.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.