|
|
|
|---|---|
FlashZZZ |
Hej, Har en 523 med telefon, undrar hur man går tillväga för att få den i drift. kan man köpa ett vanligt kontantkort och stoppa i? |
FlashZZZ |
en fråga till...skall det vara ett stort eler litet SIM-kort? |
|
Till min köpte jag ett Telia Refill och stoppade i kortläsaren ovanför vänster hjulhus. Om du tittar längst upp så ska du se en bred springa. Kortet ska alltså vara "stort" - ta inte loss det lilla SIM-kortet ur den stora plastbiten. Jag satt det upp och ner först, vände det så fungrade det helt utan problem. Det fungerade inte i korthållaren under telefonluren. |
|
| I min bil sitter kortet under telen! det är också stora kortet | |
|
Merparten av de som har fast telefon monterat i E39 har inte fått det att funka att sätta kortet under luren, däremot så brukar det alltid funka om man sätter kortet direkt i telefonenheten vänster bak. Har man den trådlösa modellen så finns det ingen kortläsare där bak (åtminstonde inte i min) men då fungerade det att sätta kortet under luren. I båda fallen så är det det stora SIM-kortet som gäller. ___ //Ulf |
|
|
Är det samma på E34, att man kan sätta i kortet baktill? min telefon känner inte av mitt svenska kontantkort när jag sätter i det framtill. Har ett tyskt kort som den känner av däremot men det är ju gammalt och spärrat. Måste kolla upp det imorgon.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.