|
|
|
|---|---|
|
Den här ser ju nice ut, någon som kollat på detta objekt? Länk Lite långt att åka för en titt, har ingen bil nu och taxi är ju som bekant ganska dyrt... :) Trevlig helg på er alla... | |
|
Hej! Nej, men den är duktigt bättrad på framskärmen....28 pix för en fräsch 735:a...? Njaeee.... det är ej korrekt. En ärligt, riktigt frisk kostar minst 38... Tro mig... jag har ägt en del... /KRAFT DURCH DIE ETERN... BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
KRAFTWERK: Jag tror nog att man kan hitta en fräsch E32 för billigare penning än 38'. det går att fynda. Många som säljer sina bilar, och vill göra det snabbt jämför priser med andra och väljer att lägga sig i det under prissegmentet. Andra försöker dessutom sälja sina e32or för mer än vad dom är värda, för dom jämför inte, så jag tror inte att man bara kan låta priset avgöra skicket rakt av. |
|
|
Kan nog säkert vara en bra bil för de pengarna.. MEN>>>När folk skriver "toppskick" om en bil då blir jag genast lite misstänksam. INTE många vagnar som kan kallas just det.. Naturligtvis så kan denna vara både rostskyddsbehandlad,minutiöst servad,lackskyddsbehandlad varje år,kammen i nyskick,inte en gnutta rost någonstans.. osv osv...Men JAG tror det inte. Kan med 100% säkerhet ha fel :) Mvh Janne. |
|
|
Astroboy, mfl. Jo, visst kan man hitta billigare bilar som är riktigt fina, men det är ju rätt sällsynt... Nu är det iofs. många som drar öronen åt sig litet, när bensinen blivit så dyr, o de känner att det är litet dyrt att åka 7:a :-) Åk o kika vetja! Den KAN ju vara fin-fin :-) /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
KRAFTWERK Precis! Det är det som är det fina med högt soppapris. Törstiga bilar - även de som är i fint skick - blir busbilliga!! Själv har jag köpt en Jaguar Xj40 till nästan-gratis pris, och den ÄR fin och problemfri. |
|
|
lånar tråden lite till en liknadne fråga... va tror folk om den e32´a då? Länk bara rep lr e det nånting att kolla på? Too fast too live too young too die |
|
|
Antingen är han dum i huvet, eller så har han bara tröttnat....Skulle normalt sett ALDRIG ens åka på en sådan bil....Ring o fråga o bena ut om det är en bra vagn i övrigt! ÄR det bara kardanen, o den är rostfri o allt övrigt funkar, samt har original, full servicebok, så är den ett KLIPP!! KÖP! Annars, BACKA! /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Anders du verkar ha koll på de där:D kolla min andratråd... 735 ia vanliga reperationer... har varit o kollat på henne iaf... skulle inte säga att den va rostfri.... men mest ytrost... lite grav kanske.... några fläckar me klarlackssläpp rost på backre kanten av backluckan... han snackade om att de va några databoxar under bak sätet som krånglad... och att de va därför elhissarna inte funka som dom skule o tackluckan.... samt c-lås.... backlckan krångladelite också... service bok kolla ja inte*skäms* men tror inte de fanns nån de va ingen sån bil... motorn gick väl hyfsat lite tick men de e väl rätt vanligt? automaten funkade väl så vitt ja vet ingen expert på hur dom ska kännas... men oljan luktade inte brännt iaf kändes som om den va shysst... tack//2B Too fast too live too young too die |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.