|
|
|
|---|---|
| Har problem med några belysta knappar som inte lyser typ knappen till takluckan, varningstreangeln, fönsterknapparna i bak, dimljusknappen, höger värme regulage och knappen man ställer om lägena sport ekonomi och vinter. Går det att byta lampan som sitter i knapparna ?? | |
|
Ja det gör det, sitter lampor med lödändar. Även i kliman. Länk Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
Men är verkligen knappen för takluckan belyst?? M.J. |
|
|
de satt en liten lampa i + att de lös på min förra E32:a |
|
|
Nån som vet hur man gör för att byta lampa i värmeregulaget på bilden?? Länk |
|
|
Plocka ut och skruva isär. I värmereglaget finns tre lödade glödlampor som kan fås hos en BMW återförsäljare. 2 vita och en gul. Bytte själv på min för några dagar sedan. Var försiktig med isärtagningen inget våld behövs :)) /Huggo |
|
| Knappen til takluke er belyst ja. Taklukebrytaren trur eg nok du må bytte. Prøvde å fikse ein til ein E34 men det var ikkje lett. Innmaten i brytaren må demonterast og det er masse små deler og fjærer. Beina til lampen ligg i klem mot metalldeler i brytaren. På E34 var det dårleg kontakt, dunka litt i brytaren så kom lyset på. Prøvde å lodde dei fast men det er ikkje lett å komme til. Trur brytaren på E34 og E38 er ganske like. | |
|
Den är lätt att byta...lite pilligt bara, var försiktig bara så går det bra. Peo |
|
| Låter bra de =) tack för svaren | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.