|
|
|
|---|---|
|
Rubriken säger väl nästan allt! Vart tar man speedpulsen på en E39 -98? Jag tycker att den borde finnas i radiokablaget eftersom org. apparaten har automatisk volym justering. Någon som vet? Mvh S4power | |
|
Skulle tro att infon till GALA på stereon kommer in via databussen som styr övriga funktioner från ratt MID osv. FP |
|
|
Brukar på bmw vara en svart/vit kabel i radio kablaget. JonasLö |
|
|
Svart/vit kabel verkar vara en vinnare!! Mvh S4power |
|
|
Hurra för svart/vit då. Pin 10 i kontakten? Jag bör kanske korrigera min info på mekarsidan. Har även fått uppgift på pin 7 i radiokontakten som aut.vol från osäker källa. Nån som har mera data i detta ämne? FP |
|
|
Kan återkomma om detta,måste kolla på jobbet imorgon.Vet att det är en annan färg om det gäller diesel. JonasLö |
|
|
Hej! enl. "gammal" spec; 1. HT v.fram + 2. HT h.fram + 3. HT v.bak + 4. 5. 6. HT h.bak + 7. 8. HT v.fram - 9. Konstant + (30) 10. Hastighetsgivaranslutning för aut. Vol.reglering 11. HT h.fram - 12. HT v.bak - 13. Belysning (58g) 14. HT h.bak - 15. Jord (31) 16. Antenn |
|
|
Hur gammal ungefär? Stämmer inte mycket med de senaste BMW-pluggarna. T.ex tändn. plus (15) finns inte med. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.