AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
953

Svårsålt med 27 ägare!?

Hur svårsåld tror ni att en nybesiktigad 520 e34 -88, 20000 mil, dragkrok, ! 27 ägare ! , kalas fin inuti.

Hur svårsåld tror ni denna blir, och ett ca pris vad man kan tänkas betala för denna i dagens läge..
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Beror väl mycket på bilens skick och pris.
Allt är lättsålt till rätt pris!

Tickar det från ventilerna? finns det rost på bilen? Hur är det med fram/bakvagn? osv....

Jag skulle nog själv inte betala över 10 000 kr för en 520 12V.

Ingen service bok.. Men det är ju sjukt liksom 27 ägare! undrar om det är någon mer på forumet som har fler ägare!
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Ska du köpa eller sälja?

Generellt måste det väl vara så att ju billigare och äldre en bil är- destom mer måste det faktiska skicket avgöra. Servicebok och antal ägare är viktiga faktorer på nya och dyra bilar. På en 17 år gammal bil spelar väl skicket mycket större roll. En risig enägarbil eller en fin tjugoägarbil - vilket väljer man??
Däremot kanske Du skall leta runta bland andra objekt om Du känner Dig tveksam..

e3
274
e36328i
328i limo -96
på en så gammal bil måste skicket få bestämma allt ,spelar ju ingen roll om det så vore 50 ägare bara den är fin...
Bilen är min och har varit i min ägo i över ett år, känns som ett ånglok, enda jag har gjort med den är servat den regelbundet, samt bytt spridare och insugspackningar då tre av spridarna läckte... Går i säljar tankar men vet inte hur jag skall göra då bilen rullar på som ingenting... besiktigade den helt utan anmärkningar för en vecka sedan!!

Köpte den för 10000:- för ett år sedan...
Det bör inte vara några problem att få 10-12 000 för bilen med skatt betald och nybesiktad utan anmärkning.
kovo: Det var ju 26 tidigare ägare när du köpte den...

/Udo Dirkelsniff

Länk
hehe...jo jag vet... och det är ju så, Sista idioten är ju inte född än så...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.