|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Mvh Danne | |
|
Jag och några polare. Vi flyger från Skavsta för 400 pix var, men på tillbaka vägen betalar vi 3 (TRE) spänn. Ryanair har LITE rabatt på sina biljeter tydligen:D Bara planet är servad, så... Micke K. Länk |
|
|
För oss så ska det kosta 2200kr flyg+hotell avgång fre morgon 6:00 hem sön 6:30 tror jag det var. Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Kul. Vi ska dit mån-tisd. Micke K. Länk |
|
| vilken dag öppnas mässan..ni får ta lite bilder ni som ska dit :D | |
|
Länk Micke K. Länk |
|
|
Jag åker dit med Stephan735 och hoppas få med mig någon bil hem... //rodge BmwCS #5251 |
|
|
rodge: jag vet:) o jag hoppas kunna låna lite space i den bilen:D ...mot en liten fee of couse:D Micke K. Länk |
|
|
Jag hade velat åka alltså.... men det finns tyvärr små möjligheter till det rent tidsmässigt. :-/ ____________________ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| Tisdagen den 20 september är jag där. Eventuellt även de 21 sept. Flyger från Skavsta 07:00 den 20 sept. | |
|
Ska också dit! blir över helgen 24-25.. Nån mer som ska ner då också? Måssan stänger den 25:e va? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
+24 solsken, trötta fötter 2 minneskort och batterisatser förbrukade, är istort sett bra hemresan kvar. stort, jättestort och hur mycket bilar som helst, jobbigt men SKITKUL!!! ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.