|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Instämmer med viobebe, så det är bara att passa på & fynda! | |
|
Mosse: Du lär dig snabbt att köra med ratten på höger sida. Faktum är att åtminstone jag i dagsläget tycker bättre om en RHD än LHD. Har problem med mina vanliga bilar numera istället, tar vindrutetorkare istället för blinkers, går till fel dörr när jag ska in i bilar, etc. Det som kallas överinlärning? Min bil är kanske till salu snart, skicka ett mail om du är intresserad. -( SKYLINE POWER )- MVH Alecci |
|
| Jag köpte bilen. Dyr att äga men det finns gott om körglädje! | |
| jag funderade på s2000 jag med men ångar då inte 1 sekund att ja köpte Z3 M roadstern! roligare å snabbare kärra=) dock dyrare i drift=( | |
|
viobebe: Eller så kommer folk att köra mindre ---> Då går det att hitta många v älskötta lågmilare :-) Länk Länk |
|
viobebe |
Absolut, men frågan är att hur många som tycker det är värt i slutändan, spec M modellerna, som oftast är entusiast bilar, köper man en bil för att den skall stå, tycker man snart att den bara står och tickar pengar. Kör man en bil året runt, då tickar det ännu mer pengar,servicar,slitdelar försäkringar och den svindyra bensinen. Har man en grym månadslön eller är rik då behöver bortse från allt detta. Men är man vanlig löntagare då tänker man nog ett par ggr. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.