AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.755

Säljer M3:an, tack för mig!

Sida 1 av 2
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Hej på er

Nu har man hängt här till & från under 5 år, efter min andra M3 så har jag vägt för & nackdelar med denna typ av bil.
Tyvärr blev minustecknen fler än plus.

När inte andra människor kan skilja på mitt & ditt, eller inte kan hantera att man äger en ///M bil utan att vandalisera, eller när försäkringsbolagen systematiskt höjer sina premier & bensinpriset höjs....så ser jag inte längre glädjen i att äga denna bil.

Trist men sant!

Så nu blir det japanskt med 4 cylindrar! :)

Kör så det ryker!

/Mosse
Tråkigt att höra :( Men är det så du känner så är det ju inte mycket att göra. Förhoppningsvis blir den kommande riskokaren trevlig också! Jag gissar på Mazda Miata ;)

/Olof

Überlegenheit aus Bayern
m3kär
tråkigt, hoppas du kommer tillbaka med ny gnista i framtiden.
//Robban
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Hoppas att det är en Miata eller en Honda S2000 som är på gång.
Annars får man verkligen beklaga. ;)

Racerbilen: Länk
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Tråkigt mosse. Är också inne på min andra nu, och hoppas verkligen jag klarar mig från vandaler.

Ska åka och köpa en M3 GT åt kompisen igår, hans andra också:) har värvat över honom till M världen:)

MVH: Henrik

///M3
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Imorgon menar jag ju

///M3
Njuren
satsa på en type R=)

BMW - i nöd och lust?
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Det är tyvärr så att det blir svårare och svårare att ha fina bilar med stora motorer.

Hoppas att du kan stå ut med att bara ha 4 burkar under huven, själv saknar jag min gamla V8:a något så in i bomben ibland.

Varför inte satsa på en 523 eller 318 eller liknande, de dricker knappt liter milen (gäller 523an) och är väldigt behagliga att åka i.

__
///M som i Mugge.
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
M3_lover:

Inte denna hoppas jag !!! ;-)

Länk

Visa användare
660
Bholmberg
BMW 330i Touring -00
Verkligen tråkigt att folk går runt och vandaliserar fina bilar värdefulla bilar, till ingen nytta dessutom! Jag blir så förbannad samtidigt som premierna blir allt dyrare i takt med att dom "roar" sig. Bedrövligt
Hoppas du blir nöjd med det nya bilköpet =) iaf

DTM system och rak 6a ;)
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Tyvärr blir det ingen "rolig" japanare, jag kör ju MC också, kan inte ha råd med allt!
Så det blir en ALmera eller likande för transport mellan A & B!

Ses! :)
Visa användare
660
Bholmberg
BMW 330i Touring -00
hehe nää svårt att ha en rolig bil samtidigt som en hoj.. ekonomin får det torrt då =) men det kan vara värt att ha en billigare å mindre rolig bil från A till B om man har en hoj på sommaren ;)

DTM system och rak 6a ;)
Körde en Honda S2000 häromdagen. Helt fantastiskt kul bil att köra! Rödmarkering vid 9200 rpm och en motor som närmast låter som Hondas motorcyklar inger respekt... Även väghållningen var utsökt. Funderar starkt på att köpa en. Problemet är att jag inte kan skilja mig från hojen...
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
S2000 är riktigt fina, en sån blir det en dag.
Har starka funderingar på en Skyline också, men vet ej om jag kan leva med ratten på fel sida...
mosse; Nissan Aldrigmera tråkig, men hållbar och ekonomisk är den, sålde in en sådan till en arbetskamrat för ett antal år sedan, han är fortfarande mycket nöjd med den.

Tror jag såg din M3:a på Frittesbillack för några veckor sedan, den såg tuff ut, köp en motorkraftig BMW som ser snäll ut, till exempel 540i 6vxl E39 utan M-Paket och helst med orangea blinkers/16" alu då tror jag du får han den mer i fred, samtidigt som du fortfarande kan njuta av en rolig BMW;)

Mvh Stephan
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Jemej: Nej det är inte den.

///M3
Cr
657
Crisse
330d xDrive Touring -14
M4 Cabrio -17
Tråkigt att höra men gratulerar till försäljningen, det är väl inte helt lätt att sälja M3:or i dagens läge.. :)

Jag tror nog du faller tillbaka i M-träsket inom en inte allt för lång framtid.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Crisse, ja, man kan aldrig vara säker.... :)
mosse:

Du kommer väl att finnas kvar på siten eller försvinner du ut i cyber världen?
da
1.042
danragn
BMW Z4 M Roadster
BMW 520 M Sport
Har också ställt av soppaslukaren nu när bensinen är så dyr.. Kör nu VW Lupo 1.0 =) ...

/Daniel
viobebe
Det är bara att inse: detta kommer innebära att bilar med stora motorer kommer att rasa i värde.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.