|
|
|
|---|---|
|
Här är listan på bilen,som jag har koperat från blocket. Reg nr: wcu 288 .finns i Jönköping området. Själv är jag mycket sugen på den . Årsmodell: 2001 Miltal: 14 000 - 14 999 Pris: 155 000 Bilen är i ett mycket fint skick & har följande utrustning Silvermetallic Svart skinninredning med aluminiumlister Sportstolar med el+minne & värme 3-ekrad multiratt Klimatanläggning Navigation Tv 6-skivors cd-växlare+original baslåda Farthållare Regnsensor Pdc parkeringsvarnare Dsc antisladd & antispinn Taklucka Xenonstrålkastare Vinterdäck 15' Nokian dubbfria på original alufälg med kapslar,gått en säsong Nya sommardäck på 17' originalfälg Tygmattor+skålade plastmattor Så om det är någon som har tittat på bilen ,skulle jag vara mycket TACK sam , om ni höre av er . MVH MVH jossi | |
|
Nej, jag har inte kollat på bilen men som vanligt gäller det att kolla upp historiken INNAN köp. Ring tidigare ägare, ring verkstad i Tyskland som servat bilen, kolla garantiservice med Bmw Sverige, Läs av ljusmodul m.m. Lyssna inte på klassiskt skitsnack som "milen är kontrollerade och stämmer", kolla ändå upp allt själv noga. mvh. |
|
|
Utrustningsmässigt är ju bilen helt rätt. ___ //Ulf |
|
|
Det enda jag har hakat upp mig på är att, den är manuell och inte Automat.. Annars hade jag köpten direkt. MVH jossi |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.