|
|
|
|---|---|
|
Som sagt var har sökt men inte hittat så mycket om just detta byte typ bara alla som tjatar om att det inte går igenom besiktning osv bla bla bla. Jag har en 318 -89 som jag skulle vilja byta motor i har en 325 motor komplett stående så nu är min fråga hur mycket passar och vad behövs bytas. Elsystemet verkar ju passa så det är väll bara att plugga i den nya boxen antar jag. Men jag undrar om det är ngt mer man bör tänka på.... Marcus Kylén marcus@m-tec.se www.m-tec.se | |
|
Är systemen verkligen så lika? Jag menar du har väll två till spridare på tex. 325:an än på 318 snurran? |
|
|
Jo det vet jag. Men i somras krångla 318 motorn med dålig gnista och då visade det sig att det var databoxen, jag plugga då i min box ifrån 325:an och vips så starta den men den gick ju dåligt och så men det var ju bara att byta programvaran i boxen ifrån min gamla så funka den kanon så elen borde ju vara snarlik. Marcus Kylén marcus@m-tec.se www.m-tec.se |
|
|
Är det ingen som har ngn info att komma med? Marcus Kylén marcus@m-tec.se www.m-tec.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.